Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. AZI
|

Awaria w Credit Agricole. Bank nalicza transakcje podwójnie

7
Podziel się:

W banku Credit Agricole doszło do awarii. Transakcje mogą być naliczane podwójnie. Kłopoty mają dotyczyć m.in. transakcji bezgotówkowych. Bank zapewnia, że pracuje nas przywróceniem stanu kont sprzed awarii. Klienci nadal skarżą się jednak na podwójne księgowanie.

Awaria w Credit Agricole. Bank nalicza transakcje podwójnie
Bank Credit Agricole nalicza podwójnie transakcje. (OceanProd - stock.adobe.com, Sylvain Robin)

Klienci banku zwrócili uwagę na problemy, które występowały na ich kontach. Jeden z nich zauważył, że nagle jego konto wskazało debet na ponad 10 tys. zł.

Bank zajął się sprawą i zapewnił, że przywróci stan kont sprzed awarii. - Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont - podał bank w komunikacie.

Zobacz także: Rośnie liczba ataków na nasze konta bankowe. I będzie jeszcze gorzej

Przedstawiciele banku poinformowali także, że w nocy z czwartku na piątek sytuacja została opanowana a konta wróciły do poprawnego stanu.

Część klientów banku potwierdza, że pieniądze faktycznie wróciły, ale ich zdaniem nie rozwiązano wszystkich problemów, anulowano na przykład tylko część podwójnie naliczonych transakcji.

Użytkownicy banku zastanawiają się także, co stanie się w przypadku płatności zaplanowanych wcześniej, gdy środki nie zostały pobrane, a w historii rachunku brak jakiegokolwiek śladu. W odpowiedzi Credit Agricole poinformował, że pracuje nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont i przeprasza za całą sytuację.

To nie pierwsza tego typu awaria w Credit Agricole. W 2019 roku klienci tego banku mieli m.in. problemy z systemem płatności i logowaniem. Według relacji klientów nie działała również aplikacja moblina banku oraz płatności BLIK-iem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(7)
WYRÓŻNIONE
Znudzony
3 lata temu
Płatność to prosta operacja! To co za problem zrobić prosty interfejs? Jak widać, gadżetomania programistów i menedżerów jest ważniejsza niż bezpieczeństwo transakcji!! Na co komu interfejs w najnowszej technologii skoro system nie trzyma spójności transakcji! Od dawna wiadomo, że lepsze jest wrogiem DOBREGO! Dlatego proponuję mniej widgetów i ficzerów, a więcej szacunku dla rozwiązań sprzed lat, które takich idiotyzmów nie generowały! Nabór do pionu informatyki, zwłaszcza koderów powiązać z egzaminem programistycznym czyli wyszukaniem błędu w kodzie aplikacji! Programista jak nie ma pojęcia o testach oprogramowania jest tak użyteczny jak nóż do krojenia szynki od wąskotorówki!
res
3 lata temu
Franciuśka technologia.
Adamfx
3 lata temu
Mam straty z tytułu awarii, będę się ubiegał o odszkodowanie.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (7)
Jak
3 lata temu
W ubiegłym roku CA pozwolił na wypłynięcie z mojego rachunku firmowego znacznej kwoty. Sprawa została zgłoszona do prokuratury jak i złożona reklamacja. W odpowiedzi z banku uzyskałem informację, że moje dane do logowania zostały udostępnione podczas transakcji w dniu ... Sprawdziłem wyciągi w podanej dacie jak i w jej okolicach nie było jakiejkolwiek transakcji. Nadmieniam że obciążenia z r-ku występowały co 1 sekundę. Dlaczego systemy CA nie wychwyciły tego. Dodatkowo r-k był obciążany kwotą za SMS które w trakcie kilkudziesięciu obciążeń nie były do mnie wysyłane. Mam również rachunki w ING i Banku Spółdzielczym, gdzie o dziwo poziom obsługi, dostępność produktów i komunikacja z pracownikami jest na bdb poziomie.
Spyro
3 lata temu
Moj ojciec ma konto w CA ja naszczescie jestem w ING kiedys podwojnie mi naliczylo platnosc zblizeniowa z WBK od tamtej pory jestem w ING ale do rzeczy ojciec zabardzo "internetow" nie ogarnia to przelewy itd robie ja i porownujac aplikacje CA i ING to CA jest jakies 10lat w plecy aplikacja masakra jak i caly ten bank i to zjeb*** powiadomienie przy kazdym przelewie czy to 6 rano czy 15 czy 20 nie ma znaczenia wiecznie tej zjeb*** komunikat "przekroczona godzine wykonywania operacji i zostanie zrealizowana w najblizszy dzien roboczy" czy jakos tak
Lekr
3 lata temu
Wszyscy co wpłacą po weryfikacji Nie są ich pieniądze i dostaną lagą po łbie
adc
3 lata temu
Banki to biznes i chcą zarabiać dla siebie i akcjonariuszy. Nie zawsze są jednak w porządku względem tych akcjonariuszy ale też klienta. Czasem wykorzystują jego niewiedzę i niestety czasem po prostu nieumiejętność liczenia. Przeczytajcie sobie ksiazke pt. Emerytura nie jest Ci potzerbna . Jest o zarządzaniu pieniędzmi, by ludzi przygotować do radzenia sobie z finansami i zachęcić do dbania o nie. By uwierzyli, ze mimo ograniczonych zasobów (pieniędzy) można zbudować majątek, a nawet wolność finansową.
Adamfx
3 lata temu
Mam straty z tytułu awarii, będę się ubiegał o odszkodowanie.