Klienci banku zwrócili uwagę na problemy, które występowały na ich kontach. Jeden z nich zauważył, że nagle jego konto wskazało debet na ponad 10 tys. zł.
Bank zajął się sprawą i zapewnił, że przywróci stan kont sprzed awarii. - Informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont - podał bank w komunikacie.
Przedstawiciele banku poinformowali także, że w nocy z czwartku na piątek sytuacja została opanowana a konta wróciły do poprawnego stanu.
Część klientów banku potwierdza, że pieniądze faktycznie wróciły, ale ich zdaniem nie rozwiązano wszystkich problemów, anulowano na przykład tylko część podwójnie naliczonych transakcji.
Użytkownicy banku zastanawiają się także, co stanie się w przypadku płatności zaplanowanych wcześniej, gdy środki nie zostały pobrane, a w historii rachunku brak jakiegokolwiek śladu. W odpowiedzi Credit Agricole poinformował, że pracuje nad tym, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont i przeprasza za całą sytuację.
To nie pierwsza tego typu awaria w Credit Agricole. W 2019 roku klienci tego banku mieli m.in. problemy z systemem płatności i logowaniem. Według relacji klientów nie działała również aplikacja moblina banku oraz płatności BLIK-iem.