Przez ostatnie dni wiele mówiło się o rezygnacji Biedronki ze współpracy z PZPN. Sieć sklepów, której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jeronimo Martins, po 12 latach współpracy miała nie przedłużać, która wygasa z początkiem 2023 r.
Tak się jednak nie stanie.
- Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, i PZPN podpisali tuż przed świętami bożonarodzeniowymi list intencyjny o dalszej współpracy. Jej szczegóły mają być przedmiotem dalszych ustaleń - czytamy na portalu wirtualnemedia.pl.
Ustronianka rezygnuje z PZPN
Biedronka ma podpisać nową umowę, czego nie zrobi Ustronianka. Producent wody mineralnej wspierał biało-czerwonych od 2015 r.
"Na mocy umowy obowiązującej do końca grudnia, brand był widoczny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce oraz na tablicach sponsorskich podczas konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, a także an zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Butelki z wodą Ustronianki były widoczne na stołach w trakcie konferencji prasowych piłkarskiej reprezentacji Polski" - dodają Wirtualne Media.
Kolejnym sponsorem, który nie będzie już współpracować z PZPN, jest T-Mobile. Natomiast nie wiadomo, co dalej z wypożyczalnią samochodów 99Rent.