Jak informuje serwis retailgazette.co.uk, za pośrednictwem TikToka swoje produkty sprzedają Pasta Evangelists, The Veg Box Company i The Fish Company. Za zamówienia odpowiedzialni są sprzedawcy, którzy w ramach współpracy mogą oferować użytkownikom TikToka rabaty.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Korzyść dla TikToka i dla sieci sklepów spożywczych
- TikTok ułatwił odkrycie marek i twórców żywności, a na platformie mamy aktywną społeczność miłośników jedzenia. Umożliwienie markom i dostawcom świeżej żywności sprzedaży bezpośrednio naszej społeczności poprzez bezproblemową transakcję w sklepie TikTok to logiczny kolejny krok - wskazuje Patrick Nommensen, starszy dyrektor ds. operacji e-commerce TikTok, którego słowa cytuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Jak dodaje Nommensen, obecność marek spożywczych w sklepie TikToka to dla nich ogromna szansa na rozwój na rynku. Tylko w ciągu ostatniego roku treści dotyczące żywności na TikToku miały 26 miliardów wyświetleń.