- 246 mln złotych skonsolidowanych przychodów, które osiągnęliśmy w tym okresie, to w głównej mierze efekt solidnej sprzedaży Cyberpunka. Zysk netto Grupy wyniósł 99 mln złotych, co daje rentowność Grupy na poziomie 40 proc. Natomiast rentowność samego segmentu CD Projekt Red sięgnęła aż 47 proc. - powiedział cytowany w informacji prasowej Piotr Nielubowicz, wiceprezes zarządu CD Projekt ds. finansowych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
CD Projekt w trzecim kwartale realizował zapowiedzianą ekspansję posiadanych franczyz dzięki premierze serialu Cyberpunk: Edgerunners na platformie Netflix, naprawiając grę Cyberpunk na konsolach i komputerach osobistych.
- Poziom sprzedaży Cyberpunka dalej utrzymuje się powyżej poziomu sprzed premiery serialu Netflixa - powiedział na konferencji prasowej Michał Nowakowski, który odpowiada za kształtowanie i realizację polityki sprzedażowej i wydawniczej.
We wrześniu spółka poinformowała, że gra sprzedała się w 20 mln egzemplarzy.
Grupa wypracowała w trzecim kwartale 245,5 mln zł przychodów, podczas gdy średnia prognoz analityków wynosiła 250,4 mln zł (w przedziale oczekiwań 243 - 259 mln zł). Przychody wzrosły o 70 proc. wobec analogicznego okresu 2021 r.
Zysk operacyjny zwiększył się rok do roku o 521,2 proc. do 97,1 mln zł. Konsensus zakładał 102,7 mln zł zysku.
Wynik EBITDA CD Projektu w trzecim kwartale sięgnął 148,8 mln zł, co oznacza wzrost w ujęciu rok do roku o 246,9 proc. Konsensus zakładał wynik w wysokości 136,3 mln zł.