18 czerwca padł sprzedażowy rekord polskiego mleka na chińskiej platformie JD. Produkt SM Mlekpol zajął pozycję nr 2 w kategorii pojedynczego artykułu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mleko Łaciate. Sukces na chińskiej platformie
W ciągu zaledwie jednego dnia na platformie sprzedano imponującą liczbę ponad 120 tys. litrów mleka Łaciatego 3,2 proc.
– Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na sześć kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników - powiedziała w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Małgorzata Cebelińska, wiceprezes SM Mlekpol
Partnerstwo z platformą JD wzmacnia pozycję rynkową Mlekpolu i umożliwia dotarcie do jeszcze większej liczby osób.