Niemiecka sieć sklepów Deichmann, która ma swoje lokale w kilkudziesięciu krajach w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych pochwaliła się udanym 2022 r. Obroty spółki wzrosły w Polsce o 1/3 i sięgnęły 1 mld zł brutto - informują wiadomoscihandlowe.pl.
W 266 sklepach w naszym kraju udało się sprzedać 9 mln par butów, czyli o 1,3 mln więcej niż w 2021 r.
- Z naszą ofertą dotarliśmy nie tylko do naszych stałych odbiorców, ale również udało nam się przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. Modna i stale poszerzana o kolejne, znane marki oferta z pewnością również miała wpływ na nasz wynik - ocenił dla "Wiadomości Handlowych", prezes Deichmann-Obuwie Mariusz Kulik.
Według samej firmy na wzrost sprzedaży miała wpłynąć kampania reklamowa, w tym ukazujące się w telewizji spoty z wokalistką Sylwią Grzeszczak.
Na całym świecie sklepy Deichmann osiągnęły 8,1 mld euro brutto obrotu. To znacznie więcej niż w 2019 r. (jeszcze przed pandemią COVID-19), gdy obroty wyniosły 6,4 mld euro.