Uruchomienie pierwszej testowej placówki poza stacją paliw Shell sygnalizuje, że firma poważnie zastanawia się nad budową sieci punktów kawiarnianych w zupełnie nowym, jeśli chodzi o polski rynek, obszarze rynku – czytamy w serwisie "Wiadomości Handlowe".
W krakowskiej kawiarni Deli by Shell można napić się kawy czy herbatyherbaty oraz kupić kanapki, sałatki, czy desery na wynos.
Czy podobnych kawiarni można się spodziewać w innych miejscach? Firma tego nie wyklucza. Oleksandr Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Grupie Shell, w wywiadzie dla "Wiadomości Handlowych" wyjaśnił, że "na początku tworzy się tzw. viable product, który jest testowany i poprawiany".
- Nasza samodzielna kawiarnia Deli by Shell w Krakowie jest takim projektem. To swego rodzaju platforma, w ramach której nowe rozwiązania może testować 4000 naszych pracowników. To także daje nam szansę na szybką informację zwrotną, korygowanie błędów i wprowadzanie poprawek. Jesteśmy dumni z naszej marki Deli by Shell i wierzymy, że to jest to koncept, który jest w stanie odnieść sukces rynkowy – tłumaczy Koliakin.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl