O nowym billboardzie, który pojawił się w Warszawie, informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Widnieje na nim napis "Sorry Lidl", a obok znaleźć można logo Deli2.pl i tag #zostanwdomu.
Banner stanął w tym samym miejscu, w którym wisiała poprzednia reklama sklepu internetowego należącego Tower Investments. Na poprzednim znalazł się napis "Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia".
Do kampanii odniósł się już sam Lidl, który nazywa działania konkurenta mianem "czynu nieuczciwej konkurencji" - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Ponadto sieć należąca do grupy Schwarz zapewniła, że podejmuje "adekwatne kroki, które przewidują przepisy", gdyż prawo polskie "chroni przedsiębiorców w takich sytuacjach".
W rozmowie z serwisem "Wiadomości Handlowe" prezes Tower Investments Bartosz Kazimierczuk przyznał, że kampania nie jest wymierzona w Lidla i spółka jest zaskoczona reakcją Lidla, który mówi o "nieuczciwej konkurencji". Kaźmierczak przekonuje, że inspiracją dla tej kampanii był sam Lidl, który od początku pandemii bardzo silnie akcentuje kwestie zdrowia i bezpieczeństwa w czasie zakupów.