Na początku marca w money.pl pisaliśmy o awansie Dino do TOP10 europejskich sieci detalicznych. Wartość polskiej firmy wyceniono na 9,1 miliarda dolarów. Wyżej w rankingu znalazły się m.in. Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka), H&M czy Tesco. Tuż nad Dino uplasowała się niemiecka firma Zalando, działająca w branży e-commerce. Liderem jest hiszpański Inditex, do którego należą takie sieci odzieżowe, jak Zara, Pull&Bear czy Bershska.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ciągła rekrutacja źródłem sukcesu Dino? Sieć chce zatrudnić 1,2 tys. osób
Dlahandlu.pl zwraca uwagę, że dynamiczny rozwój Dino może wiązać się z ciągłym poszukiwaniem nowych pracowników. Firma poszukuje bowiem obecnie 1252 pracowników. Połowa ogłoszeń dotyczy pracy w marketach sieci.
"Spółka Dino Polska otrzymała w 2022 r. 20,7 mln zł pomocy publicznej. Prawie w całości są to refundacje z PFRON na zatrudnianie osób niepełnosprawnych" - wskazuje portal.
Dino to sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, założona w 1999 r. przez Tomasza Biernackiego. Według tygodnika "Wprost" w 2022 r. Biernacki był najbogatszym Polakiem, a w zestawieniu "Forbesa" uplasował się na trzecim miejscu. Obecnie jego majątek wyceniany jest na ponad 19 mld zł, a Dino na koniec ubiegłego roku mogło pochwalić się 2156 sklepami w całym kraju.