Portal o możliwości uruchomienia sklepu internetowego przez giganta handlowego informował przed kilkoma dniami. Wtedy Dino informowało, że "w wyjątkowych przypadkach może rozważać akwizycję", aby m.in. uruchomić nowe kanały sprzedaży, obejmujące też gałąź e-commerce. Teraz udało się potwierdzić tę informację, przynajmniej częściowo.
Dino poszukuje specjalisty od sklepu internetowego
Otóż firma poszukuje obecnie specjalisty ds. e-commerce, który ma pracować w centrali w Krotoszynie. Nie wiadomo jednak, czy rekrutacja dotyczy pracownika, który miałby stworzyć system na wewnętrzne potrzeby, czy też zbudować sklep internetowy dla klientów.
Więcej światła na tę kwestię rzuca jednak analiza ogłoszenia sieci. Portal zauważa, że Dino poszukuje osoby raczej do wdrożenia i obsługi systemu sprzedaży, niż szefa całego projektu e-commerce. Jego zadaniami ma być m.in. nadzór procesów dotyczących dystrybucji usług i produktów i wdrożenie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Portal wiadomoscihandlowe.pl podkreślił, że na ten moment nie ma pewności, w jaki sektor e-commerce miałoby wejść Dino. Być może będzie traktować e-sklep jako uzupełnienie oferty stacjonarnej. Istnieje też możliwość, że w sieci firma zaoferuje produkty niedostępne w "tradycyjnych" sklepach.
Dino dynamicznie się rozwija
Przychody Dino Polska w 2023 r. wzrosły niemal o połowę. Sieć zanotowała wynik 19,1 mld zł przychodów. Pokazała też wynagrodzenia swojego zarządu.
Łączna wysokość wynagrodzenia wypłaconego przez Dino członkom zarządu wyniosła w 2022 r. 2,45 mln zł. Największą kwotę pobrał Michał Krauze, którego wynagrodzenie podstawowe w ciągu roku wyniosło 119,7 tys. zł brutto, za to kwota wynagrodzenia dodatkowego opiewała na 1,3 mln zł – podały wiadomoscihandlowe.pl.
Za firmą stoi Tomasz Biernacki, polski miliarder, o którym niewiele wiadomo. Jednak money.pl dotarł do współpracowników założyciela Dino i w reportażu ujawnił styl jego pracy oraz przyzwyczajenia.