Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|

Do Polski wchodzi znana marka. Wiadomo, gdzie otworzy pierwszą restaurację

16
Podziel się:

Na polski rynek wkracza nowa marka restauracji. L'Osteria, o której mowa, zamierza latem tego roku otworzyć pierwszy lokal nad Wisłą - informują wiadomoscihandlowe.pl. Na początku sieć znana m.in. z Niemiec pojawi się w Warszawie, ale plany rozwoju ma szerzej zakrojone.

Do Polski wchodzi znana marka. Wiadomo, gdzie otworzy pierwszą restaurację
Otwarcie restauracji L'Osteria w Berlinie (Getty Images, 2022 Tristar Media)

Pierwszą restaurację w Polsce L'Osteria otworzy w Centrum Praskim Koneser w stolicy. Znajdzie się w niej ponad 170 miejsc siedzących, które w okresie letnim uzupełni 100 miejsc w ogródku z drzewkami cytrynowymi, oliwnymi i oleandrów - informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.

W Warszawie podobnie jak w innych miastach Europy L'Osteria będzie oferowała włoską kuchnię.

Marka znana obecna jest m.in. w Austrii, Anglii, Szwajcarii, Francji oraz Luksemburgu. Najważniejszym rynkiem są Niemcy, gdzie sieć powstała w 1999 r. W ubiegłym roku firma osiągnęła przychód w wysokości 320,9 mln euro.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Większość osób, które zamawiają jedzenie, nie interesuje się, skąd ono przyjeżdża. Tego nie biorą pod uwagę

L'Osteria planuje otworzyć 10 lokali w Polsce

Wprowadzeniem marki do Polski zajmuje się Adam Mularuk z funduszu Atena Capital. Mirko Silz, dyrektor generalny FR L'Osteria SE, wyraził przekonanie, że to idealny partner do wprowadzenia sieci na nowy rynek.

"Mularuk, reprezentujący fundusz Arena Capital, ma wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej. Jako chief franchised brands officer w firmie AmRest, pracował dla takich marek jak: KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks, gdzie odpowiadał za 12 rynków, 1,8 tys. restauracji i ponad 18 tys. pracowników" - piszą wiadomoscihandlowe.pl.

Plany L'Osterii wykraczają daleko poza mury Centrum Praskiego Koneser. Sieć stawia jednak na ostrożny rozwój, czemu trudno się dziwić, zważywszy na niedawne problemy branży w pandemii. W ciągu pięciu lat marka ma mieć 10 restauracji w Polsce.

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
WYRÓŻNIONE
pytek
2 lata temu
Czy w Polsce mozna znalezc cos polskiego ?
eram
2 lata temu
Sieciowe restauracje, sieciowe sklepy, dyskonty, sieciowe piekarnie, sieciowe miesne, sieciowa Żabka. Jakość w takich przybytkach jest zawsze fabryczna, przemysłowa. Fabryka produkuje dania, pieczywo, pierogi albo wedliny i rozwozi je do ślicznych punktów sprzedaży. Wszystko ma dluuuuuga date do spozycia. W konsekwencji zanika świeżość, sa konserwanty i znika roznorodnosc, bo nie ma miejsca dla malych producentow oni nie zaopatrzą 3400 Żab. Polacy jak glupcy wpadaja w sieci. Jak juz sieci wykończa cala konkurencje, to narzuca takie ceny, jakie beda chcieli,; bo na rynku zostanie pieciu graczy ktorzy ustala ceny, najwyzsze jakie sie da. Specjalnie dla Polakow na plastiku. Tymczasem np. we Wloszech pelno malych pizzeri, malych serowarów, małych lodziarni, malych piekarni, malych kuchni gotujacych obiady, itd., itp. My w Polsce jemy jedzenie z plastiku, a polskie dzieci tyja najszybciej w Europie, bo we Wloszech nie ma smartfonow ani laptopów, wszyscy wisza na trzepakach.
Ojoj
2 lata temu
Ta sieć nie jest w Niemczech znana.Skad to macie?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (16)
Jacek
2 lata temu
Polską, rodzimą gastronomię wykończyli i wciskają sieciowe barachło. Hańba!
Ala
2 lata temu
Polska kraj biurowcow hoteli knajp knajpeczek restauracji imigrantow i ukraincow(turystycznychuchodzcow) i dennego rzadu! Ukrainskich slug
Kazmirz
2 lata temu
Jak nie mają lepszych planów. I tak tam nie będę jadał.
max
2 lata temu
przeciez w polsce tak ciezko mają przedsiebiorcy a oni sie pchają
Anna
2 lata temu
Cola 0.2 po 10zł ?