Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|
aktualizacja

Eobuwie.pl chętne na Rage Age. Szykuje się interesująca transakcja

26
Podziel się:

Eobuwie.pl finalizuje przejęcie marki Rage Age – donosi "Puls Biznesu". Transakcja sprzedaży marki po upadłym Próchniku powinna się domknąć w ciągu miesiąca.

Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC
Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC (East News, Andrzej Iwanczuki/REPORTER)

O tym, że prawa do marki Rage Age zostaną sprzedane, pisaliśmy na początku czerwca. Naturalnymi kandydatami do przejęcia tej marki wydawała się czołówka bardziej eleganckiej części rynku odzieży męskiej – VRG lub Lancerto – tym bardziej, że obie marki były w jakiś sposób powiązane z Rage Age. Obie spółki otrzymały propozycję zakupu, ale ją podrzuciły.

Rozmowy na temat nabycia Rage Age prowadzi natomiast kontrolowane przez CCC eobuwie.pl – ustalił "Puls Biznesu".
Zdaniem Łukasza Wachełko, analityka Wood & Company, jest to ewidentna realizacja strategii poszerzania produktu i oferty przez eobuwie.pl, ale poprzez dokładanie swoich marek.

- Pytanie, czy CCC z eobuwiem.pl nie mają obecnie zbyt wielu otwartych projektów – tzn. niedawno nabyte Gino Rossi, Modivo, DeeZee i do tego Rage Age. Nie znamy na razie kluczowej informacji, jak cena zakupu, i tego, kto będzie projektował kolekcje marki – wyjaśnił Wachełko w rozmowie z "PB".

Zobacz także: Obejrzyj: Podwójne wyróżnienie dla eobuwie. "To zaszczyt dla nas"

Z kolei Piotr Bogusz, analityk Domu Maklerskiego mBanku dodał, że najbardziej oczywistym rozwiązaniem dla Rage Age po przejęciu przez eobuwie.pl wydaje się dołączenie do marki Modivo.

Wspomniane Modivo to platforma sprzedaży mody premium, która działa na siedmiu europejskich rynkach.

Czy spółka rozpatruje połączenie platformy zakupowej Modivo z Rage Age? Biuro prasowe eobuwia odmówiło odpowiedzi na to pytanie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(26)
WYRÓŻNIONE
Marek
5 lata temu
Co oznacza słowo " poiżaane " ?
Cena czyni cz...
5 lata temu
Kultowa marka?Myślałem,że ten burak chce Adidasa wykupić albo Bossa .
Klient
5 lata temu
Tandetna marka CCC łączy się z tandetną Rage Age. Nic z tego dobrego nie będzie. Publika już się przekonała do jakości i wzorów obu marek. Jedynie z Gino Rossi może coś być, jeśli firma odbuduje dawną jakość i postawi na klasyczne wzory.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (26)
Tęcza
5 lata temu
Chyba,ze za 1 zł
Tęcza
5 lata temu
Rozumiem gdyby chcieli kupić markę Prochnik, ale bezwartosciowe nadmuchane Rage age
Tęcza
5 lata temu
Dziwne
Aga
5 lata temu
Po co? Rage Age to byla kompletna porazka. CCC chce sie dobic?
Xxx
5 lata temu
Dawniej zawsze okropnie śmierdziało w sklepie CCC. No ale, to było jakieś 20lat temu. Nie było galerii handlowych.
...
Następna strona