O tym, że prawa do marki Rage Age zostaną sprzedane, pisaliśmy na początku czerwca. Naturalnymi kandydatami do przejęcia tej marki wydawała się czołówka bardziej eleganckiej części rynku odzieży męskiej – VRG lub Lancerto – tym bardziej, że obie marki były w jakiś sposób powiązane z Rage Age. Obie spółki otrzymały propozycję zakupu, ale ją podrzuciły.
Rozmowy na temat nabycia Rage Age prowadzi natomiast kontrolowane przez CCC eobuwie.pl – ustalił "Puls Biznesu".
Zdaniem Łukasza Wachełko, analityka Wood & Company, jest to ewidentna realizacja strategii poszerzania produktu i oferty przez eobuwie.pl, ale poprzez dokładanie swoich marek.
- Pytanie, czy CCC z eobuwiem.pl nie mają obecnie zbyt wielu otwartych projektów – tzn. niedawno nabyte Gino Rossi, Modivo, DeeZee i do tego Rage Age. Nie znamy na razie kluczowej informacji, jak cena zakupu, i tego, kto będzie projektował kolekcje marki – wyjaśnił Wachełko w rozmowie z "PB".
Z kolei Piotr Bogusz, analityk Domu Maklerskiego mBanku dodał, że najbardziej oczywistym rozwiązaniem dla Rage Age po przejęciu przez eobuwie.pl wydaje się dołączenie do marki Modivo.
Wspomniane Modivo to platforma sprzedaży mody premium, która działa na siedmiu europejskich rynkach.
Czy spółka rozpatruje połączenie platformy zakupowej Modivo z Rage Age? Biuro prasowe eobuwia odmówiło odpowiedzi na to pytanie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl