Zmiany na szczycie w polskim oddziale Google. Za sterami zasiadła Magdalena Kotlarczyk. W firmie jest już od 10 lat i do tej pory piastowała stanowisko dyrektora sprzedaży.
Z denim 1 lipca zastąpiła jednak w fotelu szefa Google Polska tymczasowo sprawującego władzę Artura Waliszewskiego, który łączył tę rolę ze stanowiskiem dyrektora biznesowego Google na cały region Europy Środkowo-Wschodniej.
- Naszym celem jest wspieranie szybszego rozwoju polskich firm – od tych najmniejszych, po największe przedsiębiorstwa – dzięki szansom, jakie daje cyfrowy rynek i nasze technologie, także na arenie międzynarodowej - stwierdziła cytowana w komunikacie Kotlarczyk.
Jak podkreśliła, ostatni rok znacząco przyspieszył cyfrową rewolucję, a w sieci pojawiło się więcej konsumentów, osób, które po raz pierwszy skorzystało z usług cyfrowych.
- Dlatego to ogromna szansa dla naszej gospodarki. Wiele polskich firm i marek już podbija nie tylko rynek krajowy, ale i zdobywa klientów na całym świecie, wykorzystując najnowsze rozwiązania, które daje internet. Naszym celem jest, aby takich polskich firm było jak najwięcej, by rosły one jeszcze szybciej i by miały w Google dobrego partnera do rozwoju - zaznaczyła nowa szefowa polskiego oddziału.