Generacja Baby Boomers, czyli osoby w wieku 55-74 lata, niezbyt chętnie korzystają z internetu, a jeszcze rzadziej robią zakupy w sieci – pisze Obserwator Finansowy. W UE średnio 38 proc. z nich odnajduje się w sieci, w Polsce ledwie 17 proc.
Mirosława Kaczmarek, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w Katedrze Badań Rynku i Usług, wskazuje na wykluczenie tej grupy z rynku e-commerce.
A nie jest to mała grupa, bowiem według Eurostatu w Polsce pokolenie BB liczy 9,1 mln osób.
Zobacz też: Podatek handlowy. "Uderzy w konsumenta, nie ma innej opcji"
Sare planuje zmienić nazwę na Digitree Group
Statystyki nieco poprawiają Polki, które śmielej od mężczyzn działają w sieci. Częściej po usługi on-line sięgają również lepiej wykształceni – wynika z analizy danych.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl