Do współpracy Piotr Liroy-Marzec zaprosił m.in. Patryka Działkowskiego z GoldGreen, która ma doświadczenie w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konopnych opartych o kannabinoidy CBD, CBN czy CBG.
Liroy od dawna interesował się rynkiem konopi w Polsce i głośno przekonywał o konieczności większych ułatwień dla prowadzenia upraw i obrotu produktów zawierających konopie. Aby od słów przejść do czynów, w jednej spółce zgromadził ekspertów od uprawy, badania i przetwarzania konopi, a także specjalistów w dziedzinie e-commerce i nowych technologii.
- Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości – mówi Piotr Liroy-Marzec, Prezes Zarządu, współwłaściciel LiRoyal.
Przekonuje, że zależy mu na kontroli każdego etapu procesu i współpracy z fachowcami, bo to daje gwarancję jakości.
- Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy – wyjaśnia.
Najpierw emisja akcji, później ekspansja zagraniczna
Pierwszym krokiem w rozwoju LiRoyal będzie emisja akcji za pomocą platformy beesfund.com. Właściciele spółki chcą w ten sposób pozyskać od inwestorów milion euro. Następnie firma planuje ekspansję na rynki europejskie i światowe, w tym m.in. Niemcy, które są jednym z największych rynków konopnych w Europie.
Globalnie, jak wynika z analiz Prohibition Partners, rynek konopi już w 2028 roku osiągnie wartość 300 mld euro. W Polsce w tym samym czasie przekroczy 4,2 mld euro, a w Niemczech 90 mld euro.