Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|

Lody Ekipa. Producent zapewnia, że nie ma nic wspólnego z szaleństwem cenowym

591
Podziel się:

Producent lodów Ekipa, firma Koral, zapewnia, że nie ma nic wspólnego z wysokimi cenami, jakie każą sobie płacić niektóre sklepy za ten najbardziej aktualnie pożądany produkt spożywczy. By sprostać szalonemu zainteresowaniu, Koral zapewnia, że będzie produkował nawet milion sztuk lodów dziennie.

Lody Ekipa. Producent zapewnia, że nie ma nic wspólnego z szaleństwem cenowym
To aktualnie najbardziej pożądany produkt na rynku (mat. prasowe)

Jeśli ktoś nie wie, czym są lody Ekipa, pewnie nie ma w domu nastolatka. Te lody podbiły serca (i portfele) młodych osób, a najbardziej wytrwali potrafią chodzić od sklepu do sklepu i przeglądać zawartość lodówek w nadziei, że gdzieś uchowała się choćby ostatnia sztuka. W poszukiwaniach pomaga też społeczność internetowa, bo ludzie wymieniają się informacjami o tym, gdzie akurat "rzucili" dostawę lodów.

Fanów lodów od popularnych youtuberów nie zniechęca fakt, że w niektórych sklepach za lody Ekipa trzeba zapłacić znacznie więcej niż za inne podobne lody.

W rozmowie z serwisem "Wiadomości Handlowe" do kwestii cen ustosunkował się Mariusz Jurek, dyrektor generalny firmy Koral, producenta lodów.

Zapewnił, że z chwilą wprowadzenia lodów na rynek w marcu tego roku firma określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży na poziomie 2,00 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za wariant XL o pojemności 65 ml. Dodał, że ostateczne ceny, jakie klient widzi w sklepie, są niezależnie od producenta.

Zobacz także: Kryzys gospodarczy. Grycan: klienci wrócili, ale nie tylu, ilu byśmy chcieli

- Pragnę zapewnić, że lody "ekipa (50ml)" oraz "ekipa XL (65ml)" są przez nas non-stop produkowane oraz sprzedawane, a dzięki wydatnie zwiększonym mocom produkcyjnym oraz poszerzeniu sieci dystrybucji będą one dużo bardziej osiągalne dla każdego konsumenta w różnego formatu punktach handlowych – powiedział.

Lody Ekipa dźwignią handlu

Desperację niektórych klientów wykorzystały sklepy i punkty gastronomiczne. Np. uzależniają zakup lodów od kupienia innego produktu. Tak uczyniła np. burgerownia z województwa warmińsko-mazurskiego, która umożliwia zakup lodów pod warunkiem kupienia również hamburgera. Żeby była jasność: lody to żaden gratis, trzeba za sztukę zapłacić 5,9 zł, czyli prawie trzy razy więcej niż wynosi cena sugerowana.

Szansą na to, by fani Ekipy nie musieli biegać od sklepu do sklepu jest zwiększenie dostępności ulubionych ostatnio lodów. Jest na to szansa, bo Koral zapowiada, że po uruchomieniu dodatkowej linii produkcyjnej może wypuszczać dziennie aż milion sztuk lodów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(591)
WYRÓŻNIONE
Kris
4 lata temu
To tylko pokazuje, jak podatne na "debilizmy" mamy młode pokolenie. Poziom żenady praktycznie nie do uwierzenia.
tragedia
4 lata temu
te mlode juleczki i brajanki to nasza przyszlosc az strach sie bac jak ci mistrzowie intelektu zaczna byc lekarzami inzynierami politykami
ewa
4 lata temu
głupota ludzka nie ma granic!!!!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (591)
OlA
4 lata temu
MARKETING TEGO PRODUKTU TO MISTRZOSTWO!!!! (szkoda mi tylko biednych dzieci, które niejednokrotnie chcąc kupić jednego konkretnego lota ekipy , żeby go mieć muszą kupić dwa inne :(
MaryFly
4 lata temu
Generalnie całe zamieszanie to twardy marketing, wywołanie sztucznego braku na Stanach itp, wystarczyło puścić jeden karton tylko do jednego sklepu, podstawić ludzi na allegro którzy wystawili papierki za odpowiednią cenę i podstawić ludzi którzy będą licytować, koleś z ekipy wrzuca koment że jego lody zostały wykupione, jest w szoku że cena papierków zawrotna, a lody się wyprzedały, koral miał słabe obroty musiał coś wymyślić, zdolności produkcyjne tej firmy są ogromne, takich tanich lodów mogą produkować miliony ale przez popularyzację lodów rzemieślniczych handel spadł i wszedł do nich genialny marketingowiec, który wymyślił to mistrzowskie zagranie, na które daje się nabrać połowę apołeczeństwa, które Instagramowo tylko widzi a nie zastanawia się czy to co widzi jest realne ;) kreacja produktu lewel mistrzowski, żal ludzi których szare komórki tego nie widzą, no ale jesteśmy już prawie społeczeństwem instagramowym więc nie ma się co dziwić 😅
heejejeej
4 lata temu
Sprzedam kartę graficzną EKIPA za 5000000PLN
Zbigniew Krze...
4 lata temu
Fiz robi lody już na całego, podobno glinirzowi który go zatrzymał też oferował loda w zamian za puszczenie no ale nie przeszło.
Spoko, ale ni...
4 lata temu
Friz każdemu zrobi loda aby zarobić, lecz zbyt dużo jest chętnych więc się nie wyrabia, na razie obsługuje 70+ stopniowo przyjdzie kolej na młodsze pokolenie obiecuję Friz !
...
Następna strona