Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
PAM
|
aktualizacja

Makłowicz rusza z własną marką. Razem z synami będzie karmić Polaków

4
Podziel się:

Robert Makłowicz i jego synowie startują na rynku spożywczym z własną marką. Produkty spod szyldu Makłowicz i Synowie są inspirowane podróżami kulinarnymi jednego z najpopularniejszych polskich krytyków kulinarnych i podróżników.

Makłowicz rusza z własną marką. Razem z synami będzie karmić Polaków
Robert Makłowicz wraz z synami otwiera nowy biznes (maklowiczisynowie.pl, maklowiczisynowie.pl)

Robert Makłowicz wchodzi na rynek spożywczy ze swoimi synami Mikołajem i Ferdynandem. Jak chwali się firma w informacji prasowej, pod marką Makłowicz i Synowie można znaleźć kupić oryginalne włoskie makarony, aromatyczne sosy i gotowe dania, takie jak np. gulasz segedyński albo wiedeński. Każdy z produktów jest starannie przygotowany na bazie autorskich receptur z wykorzystaniem wysokiej jakości składników.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Burmistrz Mielna mówi o ataku na nadmorskiej kurorty. "Drażnią mnie te wysyłane paragony"

Makłowicz i Synowie planują też cyklicznie udostępniać przepisy i porady kulinarne na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i na kanale YouTube. - Chcemy, aby każdy mógł czerpać radość i przyjemność z gotowania oraz odkrywał smaki lokalnych kuchni z całego świata. Zachęcamy także do eksperymentowania i szukania swoich własnych interpretacji naszych produktów - mówi Mikołaj Makłowicz, cytowany w komunikacie prasowym. A Robert Makłowicz zachęca: "Proponujemy Państwu podróże kulinarne bez wychodzenia z własnej kuchni. Gotujcie, jedzcie, cieszcie się!".

Produkty marki Makłowicz i Synowie są już dostępne w wybranych sklepach spożywczych na terenie całej Polski.

Biznes wspólnie z grupą Pamapol. Umowa podpisana na 30 lat

Przypomnijmy, że pod koniec 2022 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konkurentów wyraził zgodę na utworzenie spółki o nazwie Makłowicz i Synowie. Firma ma w planach zbudowanie własnego zakładu produkcyjnego w przyszłości. Do czasu wybudowania zakładu, spółka będzie korzystać z istniejących zdolności produkcyjnych Grupy Pamapol.

Grupa Pamapol, która zajmuje się przetwórstwem mięsno-warzywnym, dostarczy spółce joint venture swoje moce produkcyjne oraz finansowanie. Ich partner w tym przedsięwzięciu, Propinquus, zobowiązał się wnosić do spółki m.in. prawa z umowy licencyjnej na unijne znaki towarowe Makłowicz i Synowie. Propinquus to spółka rodzinna, której członkowie są wspólnikami marki Makłowicz i Synowie.

Umowa między stronami została podpisana na 30 lat. Zgodnie z nią, Pamapol wniesie do przedsięwzięcia wkład gotówkowy w wysokości 2 mln zł, natomiast Propinquus wniesie wkład niepieniężny o wartości 1,2 mln zł.

Do tej pory zrealizowaliśmy już liczne współprace w branży spożywczej, dlatego uważam, że zostanie producentem żywności jest dla naszej rodziny naturalnym następstwem. Co więcej, kulinaria od zawsze były u nas obecne. Wizyta z tatą w sklepie czy na targu była dla mnie i brata frajdą. W końcu przyszedł czas, kiedy postanowiliśmy stworzyć produkty, które sami chcielibyśmy kupować. Ponadto chcemy także pokazać, że jakościowe jedzenie wcale nie musi być drogie – mówił w maju w rozmowie z money.pl Mikołaj Makłowicz.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Finanse
KOMENTARZE
(4)
WYRÓŻNIONE
Tata
rok temu
Ostatnio Włosi protestowali że kilo makaronu U nich kosztuje 2 € to przecież taniej niż u nas bo u nas paczka makaronu 40 dag kosztuje 4 zł to kilo 10 zł a oni mają po 9 zł teraz widzicie jak na łupią do tego U nas niższy podatek mniejsza płaca tańszy prąd i gaz to kto nas lubi producenci handlowcy i i i i pewnie ktoś pomyślał że za te 9 zł wydane za kilo makaronu włoskiego można sprzedać że to włoskie ho ho ho za 20 zł plus Renoma i będzie makaron włoski na talerzu za 50 zł czy się mylę
Smakosz
rok temu
Ale meksykański sos firmy Rol.ski firmowany przez Makłowicza jest przepychota
robolbezrobot...
rok temu
żabki nie przebije bo tam nawet kiełbaski dają za grosze
NAJNOWSZE KOMENTARZE (4)
Smakosz
rok temu
Ale meksykański sos firmy Rol.ski firmowany przez Makłowicza jest przepychota
Tata
rok temu
Ostatnio Włosi protestowali że kilo makaronu U nich kosztuje 2 € to przecież taniej niż u nas bo u nas paczka makaronu 40 dag kosztuje 4 zł to kilo 10 zł a oni mają po 9 zł teraz widzicie jak na łupią do tego U nas niższy podatek mniejsza płaca tańszy prąd i gaz to kto nas lubi producenci handlowcy i i i i pewnie ktoś pomyślał że za te 9 zł wydane za kilo makaronu włoskiego można sprzedać że to włoskie ho ho ho za 20 zł plus Renoma i będzie makaron włoski na talerzu za 50 zł czy się mylę
robolbezrobot...
rok temu
żabki nie przebije bo tam nawet kiełbaski dają za grosze
Makaron im si...
rok temu
Rysa