Sprzedaż w amerykańskich restauracjach McDonald's w ciągu ostatnich 13 miesięcy wzrosła o ponad 10 proc. - informuje CNN Business. Jeszcze lepiej wyglądają dane dot. lokali na całym świecie - tam wzrost wyniósł 11,7 proc.
Chris Kempczinski, dyrektor generalny McDonald's, przy okazji prezentacji wyników powiedział, że firma pracuje nad nowym formatem restauracji - CosMc's.
Szczegółów na temat nowego formatu Kempcinski nie zdradził, ale z wypowiedzi wynika, że chodzi o lokale z niewielką przestrzenią do konsumpcji na miejscu, ale koncentracją na dostawach. Coś w stylu McDonald's express.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
McDonald's odkrywa karty. Kim jest CosMc?
- CosMc's to koncepcja małego formatu z całym DNA McDonald's, ale z własną, wyjątkową osobowością - powiedział w rozmowie z analitykami szef amerykańskiego giganta branży fast food.
Skąd się wzięła nazwa nowego formatu? Serwis wirtualnemedia.pl informuje, że jest to nawiązanie do postaci kosmity, która pojawiła się w kampanii McDonald's z lat 80. ubiegłego wieku.
Więcej informacji na temat CosMc's mamy poznać jeszcze w tym roku. Pierwsze tego typu lokale (na razie w ramach badania rynku) McDonald's chce uruchomić w przyszłym roku.