Pepco kontynuuje swoją strategię ekspansji z 2024 roku, kiedy to firma uruchomiła 331 nowych lokalizacji, z czego 232 w tym regionie, a 83 w Polsce.
Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco, podkreślił, że firma będzie kontynuować rozwój w krajach, które dobrze zna i gdzie może liczyć na odpowiednie zwroty.
- Nasza strategia otwierania nowych sklepów będzie nadal ukierunkowana na kraje, które dobrze znamy i co do których mamy pewność generowania odpowiednich zwrotów, co pozwoli umocnić naszą już i tak silną pozycję rynkową - powiedział Stańko, cytowany w komunikacie prasowym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dodał, że nowe sklepy będą powstawać w różnych lokalizacjach, od centrów handlowych po ulice handlowe, aby zapewnić klientom wygodę zakupów.
Zróżnicowany asortyment i jakość obsługi
Pepco planuje także zwiększenie różnorodności asortymentu oraz doskonalenie jakości obsługi. Firma regularnie prowadzi badania i analizy, aby lepiej zrozumieć trendy konsumenckie i dostosować swoje produkty do potrzeb klientów.
- Regularnie prowadzimy badania i analizy, aby jeszcze lepiej zrozumieć trendy konsumenckie, wartość marki oraz wpływ czynników makroekonomicznych - stwierdził Stańko.
Kluczowe kategorie produktów to odzież, artykuły dekoracyjne oraz produkty sezonowe, które będą wzbogacane o nowe linie zgodne z aktualnymi trendami.
Pepco ofiarą ataku. Firma straciła ponad 15 mln euro
Pepco dostrzega rosnący potencjał rynku sieci handlowych i zamierza skupić się na dalszym rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej, co ma umocnić jego pozycję rynkową.