W najnowszym spocie InPost zachęca do korzystania ze swoich usług. Operator podkreśla łatwość i szybkość procesu odbioru, nadania i zwrotu paczek w paczkomatach. W nagraniu wystąpiło m.in. czterech reprezentantów Polski w piłce nożnej: Wojciech Szczęsny, Piotr Zieliński, Nicola Zalewski i Matty Cash.
Reprezentanci Polski w najnowszym spocie InPostu
W 2023 InPost zakłada wzrost wyższy niż cały rynek e-commerce i chce nadal zwiększać udziały rynkowe. Poza Polską chce rozwijać się przede wszystkim we Francji i w Wielkiej Brytanii. - Trzeci element to ciągła innowacja, testowanie nowych usług, a także działania związane z ochroną środowiska i osiągnięciem neutralności klimatycznej do 2040 roku" - powiedział PAP Biznes wiceprezes InPostu Szymon Wałach.
W 2022 r. liczba paczkomatów w grupie wzrosła do 27 939 z 20 367. W Polsce było to 19 306 automatów, we Francji 2564, a w Wielkiej Brytanii - 4835. Grupa zakłada, że wydatki inwestycyjne w 2023 r. wyniosą 1,1 - 1,2 mld zł. W 2022 r. inwestycje InPostu wyniosły 1,12 mld zł.
Strategicznym sponsorem piłkarskiej kadry firma stała się w maju 2022 r.