- To pierwsza inwestycja spółki Apart w Hiszpanii – powiedział prezes Apart Piotr Rączyński. Jak dodał, to efekt współpracy firmy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu.
- Biuro handlowe PAIH wykonało na naszą prośbę rekonesans lokalnego rynku, pozyskując dla nas wstępne kontakty handlowe. Jego pracownicy przedstawili naszą markę jako solidnego partnera biznesowego i promowali nasze działania w Hiszpanii dotyczące budowy stacjonarnych kanałów w ramach własnej sieci - wyjaśnił.
Pomoc PAIH była o tyle istotna, że jak wskazał kierownik biura Agencji Wojciech Łopatkiewicz, "hiszpański sektor biżuteryjny jest wyjątkowo konkurencyjny i zdominowany przez rodzime firmy, które nie dopuszczają do niego innych graczy”.
Tworzenie własnej sieci poza Polską to główne założenia ekspansji marki. Apart jest obecny w Polsce i Czechach, a rynkiem, jaki w 2018 roku firma obrała sobie za cel, była Hiszpania. Kontakt z biurem handlowym PAIH w Madrycie był jednym z pierwszych kroków, jakie podjęła. Dzięki wsparciu madryckiego ZBH Apart wejdzie do Hiszpanii niemal rok po nawiązaniu współpracy, podano również.
Współpraca ZBH Madryt ze spółką Apart trwa od października zeszłego roku. Eksperci biura pomogli jej znaleźć odpowiednią lokalizację dla pierwszego salonu.
Pierwszy salon Apartu w Hiszpanii pojawił się w galerii handlowej Madrid Xanadu jeszcze w lipcu.
Celem PAIH jest prowadzenie działalności w zakresie promocji Polski, polskiej gospodarki, wspieranie ekspansji międzynarodowej polskich przedsiębiorców, pozyskiwanie i obsługa inwestorów, a także promowanie i rozwój innowacyjności w Polsce.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl