Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
PAM
|
aktualizacja

Prezenty nie dojadą? Lawina skarg. Posypały się gromy na popularny sklep

42
Podziel się:

"Zamówienie 5.12, prezent nie dojechał do tej pory. Dwa razy zmieniana data dostawy, teraz ustawiona wysyłka na 19.12. Nie mam zaufania, że dojdzie na czas. Dramat" - pisze jedna z klientek sieci sklepów Smyk. Na profilu facebookowym firmy aż roi się od skarg na niezrealizowane zamówienia.

Prezenty nie dojadą? Lawina skarg. Posypały się gromy na popularny sklep
Sieć sklepów Smyk opóźnia wysyłkę przedświątecznych prezentów (East News, MAREK BAZAK)

Zgłoszenie o problemach z realizacją zamówień i brakiem kontaktu ze strony sieci Smyk otrzymaliśmy na platformę dziejesie.wp.pl. Klienci skarżą się, że ich zamówienia są opóźnione lub w ogóle nie zostały wysłane. Jak piszą, sklep na pytania o zwrot pieniędzy i czas realizacji zamówień milczy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Energetyka wiatrowa na zakręcie. 300 m niezgody. "Hałas nie jest szkodliwy"

Czekają na zamówione prezenty. Klienci wściekli na sklep Smyk

Na profilu Smyk na Facebooku klienci żalą się, że ich zamówienia są opóźnione o kilka dni, a nawet tygodni. Niektórzy nie wiedzą nawet, czy ich paczki dotrą przed świętami Bożego Narodzenia.

"Zamówienie 5.12 - prezent nie dojechał do tej pory, dwa razy zmieniana data dostawy, teraz ustawiona wysyłka na 19.12. Nie mam zaufania, że dojdzie na czas, musiałam zamówić z innej strony, przyjdzie jutro. NIE KUPUJCIE W SMYKU ONLINE!!!!!!!! TO ŚCIEMA!!!! A jak zadzwoniłam na infolinie, to pani powiedziała, ze nie wie czy może anulować zamówienie. Mam utopione środki… DRAMAT!!!!" - pisze jedna z klientek.

"Złożyłam zamówienie 27.11. Trzy razy zmieniany był czas dostawy, dziś rzekomo paczka miała wyjść, ale oczywiście nie wyszła i nie wiadomo, kiedy zostanie wysłana. Centrum Obsługi Klienta nie ma wpływu na terminy wysłania paczek, nikt nic nie wie" - dodaje kolejna.

"Zamówienie złożone 28.11, do dzisiaj nie dotarło. Trzy razy zmieniana data dostawy. Jak się nie wyrabiacie z pakowaniem i nadawaniem, to może warto na jakiś czas zamknąć sklep internetowy. Bo to już nie jest śmieszne, to jest żałosne" - czytamy w kolejnym wpisie.

To tylko część z komentarzy, które można przeczytać na oficjalnym profilu sieci na Facebooku.

Zakupiony towar nie dotarł? Złóż reklamację

Jeśli zakupiony online prezent nie dotarł na czas, można reklamować niedostarczenie towaru, lecz tylko pod warunkiem, że sprzedawca deklarował, że dostaniemy go przed świętami. Należy wziąć pod uwagę formę wysyłki, formę płatności i poprawność wprowadzonych danych. UOKiK przypomina, że produkt kupiony przez internet można zwrócić do 14 dni od daty faktycznego odbioru produktu, a nie wysłania czy dostarczenia do paczkomatu.

Ponadto klient nie musi tłumaczyć powodów swojej rezygnacji – wystarczy tylko, że formalnie odstąpi od umowy. Produkt, który chcemy zwrócić, nie powinien jednak nosić śladów użytkowania, a sprzedawca może potrącić część zwrotu za koszt czyszczenia lub naprawy w przypadku, gdy takie ślady wystąpią.

Smyk to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci. Obejmuje 181 sklepów własnych, w tym 161 w Polsce, 10 na Ukrainie oraz 10 w Rumunii.

W czwartek Smyk przesłał pismo, w którym tłumaczy obecne zamieszanie. "Chcielibyśmy przeprosić wszystkich klientów, którzy w ostatnich dniach spotkali się z niedogodnościami związanymi z opóźnieniami w dostawach produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego smyk.com. Jako lider rynku zabawek oraz akcesoriów przeznaczonych dla najmłodszych, zdajemy sobie sprawę ze znaczenia terminowych realizacji dostaw, szczególnie w tym wyjątkowym, przedświątecznym okresie" - czytamy w komunikacie.

"Przyczyną powstałych opóźnień był obserwowany w ostatnim czasie znaczący wzrost popularności zakupów online, który wpłynął na obciążenie procesów logistycznych oraz funkcjonowanie naszych systemów dystrybucyjnych. Obecnie bardzo intensywnie pracujemy nad usprawnieniem procesów dostaw oraz zminimalizowaniem powstałych opóźnień. Nasi partnerzy logistyczni dokładają wszelkich starań, by wszystkie zamówione produkty trafiły do klientów SMYKA tak szybko, jak to możliwe. Jednocześnie wprowadzamy zmiany w celu poprawy obsługi oraz usprawnienia procesu przetwarzania i monitorowania zakupów zrealizowanych za pośrednictwem sklepu smyk.com" - tłumaczy firma.

W przypadku pytań dotyczących złożonych zamówień, Smyk prosi o bezpośredni kontakt z zespołem obsługi klientów. Zespół pomoże w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości, w tym także związanych z procedurą zwrotu zakupionych produktów lub anulowania złożonego zamówienia.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Finanse
KOMENTARZE
(42)
WYRÓŻNIONE
szarak
rok temu
Oni po prostu bankrutują i nie mają towaru bo faktury nie zapłacone.
Marta
rok temu
To nie jest kwestia świąt. Trzy razy zamawiałam coś w różnych miesiącach w roku I za każdym razem termin dostawy był przekładany 2-3 razy. Kiedyś nawet przy trzeciej zmianie terminu dostawy dowiedziałam się, że jeden z zamówionych produktów nie jest już dostępny. Sklep internetowy smyk to porażka o każdej porze roku
Jakieś kary ?
rok temu
Nie dostarczą zabawek na święta bo nie muszą z okrojoną załogą (oszczędności💸) w sklepie internetowym wiedząc że są bezkarni ! ...Miś 🎥 Szatniarz do klienta w szatni, nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi🖕 ?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (42)
Raven
rok temu
Najlepiej zbojkotować ten sklep. Nie kupować, tam. Nic tak nie boli jak utrata pieniędzy. Wtedy wielmożni Państwo szybko by się nauczyli. Jak wiedzą, że się nie wyrobią, a deklarują otrzymanie paczki jeszcze przed świętami, to to jest oszustwo. Ja mam właśnie taką sytuację, będę musiał na szybko kupić dziecku gdzieś indziej prezent. Życzę im z okazji świąt szybkiego bankructwa.
Laura
rok temu
To jest regularna praktyka Smyk.pl jezeli chodzi o terminowosc dostaw-7 moich zamowien zostalo doreczonych z opoznieniem. Ostatnie, zlozone 27.11 z deklarowanym terminem dostawy 1.12 i statusem “ towar w magazynie” zostalo przelozone najpierw na 4, potem na 8, potem na 14, a potem na 20.12. A zamowienia nie mozna anulowac. Kpina i szyde ie z klienta. Dlacego mam pozniej odwiic zamowirnie i tracic pie iadze na paliwo by zrobic zwrot? Pani na infolinii radzi, by nie odbierac zamowienia od kuriera. Poziom obslugi klienta - zenada
Monia
rok temu
Tam jest większy problem. Firma kurierska wydrukowała etykiety z zamówień sierpniowych. Dzięki temu ja dostałam pizamkę z krainy lodu której nie zamawiałam za kwotę zamówienia z sierpnia - 159 zł (hit bo babcia odebrała i zapłaciła za przesyłkę) reklamacja złożona w smyku i DPD od połowy listopada bez odzewu.
Kasia
rok temu
Co Wy za głupoty wypisujcie ja zamówiłam Magiczne szeptanki córce za dwa dni miałam w paczkomacie
Piotrek
rok temu
Kto tam w ogóle zamawia? Najdroższy sklep z zabawkami jaki chyba istnieje. Ja kupuję wszystko na allegro - te same zabawki tańsze nawet o 100 zł w niektórych przypadkach. Nawet w Auchan te same zabawki są tańsze. Wszystkie prezenty zamówione na początku grudnia już leżą i czekają w szafie. Nawet wczoraj zamawiałem prezent dla syna jeszcze i już dzisiaj paczka nadana inpostem.
...
Następna strona