- Mając na uwadze komfort naszych pasażerów w tej trudnej sytuacji, zmodyfikowaliśmy dotychczasową politykę wymiany biletów. Elastyczna możliwość zarządzania rezerwacją obejmuje teraz szereg ułatwień takich, jak wykorzystanie wartości biletu w postaci vouchera, możliwość zaplanowania podróży w innym terminie, czy możliwość zmiany trasy podróży. Czas na podjęcie decyzji został wydłużony do 12 miesięcy od daty zakupu biletu - czytamy w komunikacie spółki.
Spółka zapewnia też, że na bieżąco analizuje możliwości wznowienia połączeń pasażerskich i tworzy scenariusze związane z zapotrzebowaniem na konkretne kierunki podróży.
- W związku z niestabilną sytuacją na rynkach międzynarodowych i intensywnymi działaniami prewencyjnymi w zakresie COVID-19, jest jeszcze za wcześnie na wskazywanie konkretnych terminów wznowienia połączeń pasażerskich PLL LOT - informuje biuro prasowe przewoźnika.
LOT. Pracownicy odrzucili propozycję postojowego
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl