Wejście na rynek nowej sieci związane jest z nabyciem praw franczyzowych Burger Kinga i Popeyes przez Restaurant Brands International i McWin - donosi serwis horecanet.pl. Dzięki tej transakcji nastąpi także rozwój sieci restauracji serwującej burgery, która jest już obecna w Polsce. Z kolei pierwsze lokale Popeyes w naszym kraju spółki otworzą w 2023 r.
Restaurant Brands International i McWin planują ekspansję sieci Popeyes na rynku Europy Środkowej. Plan przewiduje, że w ciągu 10 lat zostanie otwartych 600 restauracji.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
- Cieszymy się, że osiągnęliśmy ten kamień milowy z McWin i jesteśmy przekonani, że ich duże doświadczenie w rozwijaniu biznesu przełoży się na udaną ekspansję naszych kultowych marek w Europie Wschodniej - powiedział David Shear, prezes Restaurant Brands International cytowany przez horecanet.pl
Popeyes wzmacnia pozycję
Sieć Popeyes powstała 50 lat temu w Nowym Orleanie. Do tej pory powstało 3800 lokali w 30 krajach. W Europie marka działa m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Szwajcarii.
Popeyes serwuje dania, które wyróżniają się na tle innych znanych w Polsce sieci fast food. Jak można przeczytać na stronie horecanet.pl, lokale serwują tzw. kuchnię nowoorleańską. W menu znaleźć można m.in. pikantnego kurczaka, polędwiczki z kurczaka czy smażone krewetki.
W mediach społecznościowych można znaleźć polskie profile sieci Popeyes. Choć marka swoje pierwsze lokale otworzy dopiero w przyszłym roku, to już wiadomo, że główną siedzibę sieć będzie miała we Wrocławiu - donosi portalspozywczy.pl