102-letni Jaguar, znany z luksusowych i dynamicznych samochodów, ogłosił modernizację swojego wizerunku. Kluczowym elementem zmian jest nowe logo.
Złote litery układają się w harmonijną całość, przy czym "G" i "U" wyróżniają się unikalnym połączeniem dużych i małych liter, tworząc "nieoczekiwany efekt wizualny". Jak zaznacza Jaguar, zmiany mają oddać ducha modernizmu i przygotować markę na elektryczną przyszłość - informuje CNN.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Elektryczna rewolucja Jaguara
Zmiana logo to zapowiedź większej transformacji – całkowitego przejścia na produkcję aut elektrycznych do 2026 roku. Aby przygotować się na ten krok, Jaguar wprowadza zmiany w ofercie: w Wielkiej Brytanii zaprzestano sprzedaży samochodów spalinowych, a w USA dostępny jest tylko jeden model.
Charakterystyczny skaczący kot, symbol Jaguara przez dziesięciolecia, również zostanie zastąpiony. Nowe pojazdy marki będą zdobione minimalistyczną plakietką. Dodatkowo wprowadzono monogram z literami "J" i "R", który stanie się jednym z rozpoznawalnych elementów nowego wizerunku marki.
To nowe spojrzenie na firmę, które przywraca istotę Jaguara, nawiązując do wartości, które uczyniły markę wyjątkową, jednocześnie dostosowując ją do współczesnej publiczności – podkreśla Gerry McGovern, dyrektor kreatywny Jaguar Land Rover.
Pierwsze samochody z nowym logo zostaną zaprezentowane 2 grudnia podczas Tygodnia Sztuki w Miami.