Z komunikatu banku wynika, że w weekend (6-7 marca) nie zadziała Blik oraz przelewy natychmiastowe. To jednak nie koniec kłopotów. Bankowość internetowa z kolei działać ma w "ograniczonym zakresie".
6 marca z kolei od godz. 00:30 do 2:00 nie będzie można zalogować się do bankowości internetowej.
Najpoważniejszy kłopot będą mieli klienci chcący skorzystać z kart. W dniach 4-8 marca nie będzie można zmienić kodu PIN, limitu na karcie i aktywować nowej karty, a także zastrzec karty.
8 marca w godzinach 11.00 - 12.00, klienci mogą spodziewać się "chwilowych utrudnień w płatnościach kartą".
Nest Bank ma dla klientów kilka miejsc, w których można śledzić występujące kłopoty:
- nestbank.pl, zakładka "pomoc"
- na stronie można skorzystać z formularza kontaktowego i tam zadać pytanie
- można zadzwonić pod numer 22 438 41 41 lub napisać na kontakt@nestbank.pl