Jak informuje serwis next.gazeta.pl, wciąż wielu użytkowników nie wie, że korzystając z Whatsappa czy Instagrama, korzysta tak naprawdę z narzędzi należących do Facebooka.
A firma Marka Zuckerberga jest właścicielem obu aplikacji od wielu lat. A konkretnie od 7 (Instagram) i 5 (Whatsapp) lat.
Stąd decyzja o tym, by zmienić nazwę popularnego komunikatora i serwisu społecznościowego.
Obejrzyj: Podatek handlowy? Nie łudźmy się: będzie drożej
Facebook miał już o tym poinformować pracowników w wewnętrznym komunikacie. Dla użytkowników jednak nie zmieni się zbyt wiele, bo okazuje się, że zmiany będą bardzo kosmetyczne.
W obu przypadkach nowa nazwa będzie się nieznacznie różniła od tego, do czego przyzwyczaili się internauci. Po prostu dołączona zostanie fraza "od Facebooka", czyli "from Facebook".
To oznacza, że zamiast Whatsappa będziemy mieli Whatsapp from Facebook, a zamiast Instagrama - Instagram from Facebook. Jak zwraca uwagę next.gazeta.pl, wcześniej podobnie było w przypadku aplikacji Workplace (dziś: Workplace from Facebook).
Strajk na Heathrow. Ponad 170 lotów odwołanych
- Chcemy zwiększyć przejrzystość wśród produktów i usług, które są częścią Facebooka - poinformowało biuro prasowe firmy.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl