Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Tajemnica sukcesu Brainly. Jak się zarabia na pracach domowych

2
Podziel się:

Jaką prawdę poznał szef Brainly, której nie znają inni założyciele start-upów w Polsce – pyta Nino Dżikija Michała Borkowskiego w programie „Nino o biznesie”.

Tajemnica sukcesu Brainly. Jak się zarabia na pracach domowych
(money.pl)

Sukces Brainly to rzecz godna pozazdroszczenia. 35 krajów, 100 milionów użytkowników, ponad 120 milionów pozyskanego dofinansowania. Jaki jest sposób na taki biznes – o tym w najnowszym programie „Nino o biznesie”.

Brainly pomaga uczniom w odrabianiu prac domowych. Działa na zasadzie udzielania odpowiedzi na zadane pytania i grupowym uczeniu się. Na polskim rynku działał początkowo jako zadane.pl.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(2)
WYRÓŻNIONE
Vuko_Dereen
6 lat temu
120 milionów dofinansowania ale ile zysku? Czy to kolejny startup który żyje do chwili wyczerpania pieniędzy od inwestorów? Obserwuję temat od początku. Świetna promocja zwłaszcza na portalach ekonomicznych ale wciąz nie widzę realnych informacji o monetyzacji tego "sukcesu". Ta firma jak na razie kojarzy mi się z typowym startupem w którym pracownicy bardziej dbają o brody, zegarki i kolorowe skarpetki niż o wynik i podstawy finansowe firmy. Innymi słowy wydmuszka - kreujemy sukces / możliwości i szybciutko sprzedajemy jeleniom za kilka baniek żanim się połapią. Ale szacun za rozmach :) W zasadzie to nawet im kibicuję - nieh mają.
panpatafian
5 lata temu
zgadzam się, to wyłudzanie pieniędzy od ludzi normalnie pracujących
NAJNOWSZE KOMENTARZE (2)
panpatafian
5 lata temu
zgadzam się, to wyłudzanie pieniędzy od ludzi normalnie pracujących
Vuko_Dereen
6 lat temu
120 milionów dofinansowania ale ile zysku? Czy to kolejny startup który żyje do chwili wyczerpania pieniędzy od inwestorów? Obserwuję temat od początku. Świetna promocja zwłaszcza na portalach ekonomicznych ale wciąz nie widzę realnych informacji o monetyzacji tego "sukcesu". Ta firma jak na razie kojarzy mi się z typowym startupem w którym pracownicy bardziej dbają o brody, zegarki i kolorowe skarpetki niż o wynik i podstawy finansowe firmy. Innymi słowy wydmuszka - kreujemy sukces / możliwości i szybciutko sprzedajemy jeleniom za kilka baniek żanim się połapią. Ale szacun za rozmach :) W zasadzie to nawet im kibicuję - nieh mają.