Poznaniacy znajdą dyskont Woolworth w Galerii Pestka przy Alejach Solidarności. Sieć przygotowała specjalną ofertę dla klientów z okazji otwarcia. Osoby, które odwiedzą sklep w piątek, mogą liczyć m.in. na ponad 5 tys. artykułów poniżej 13 zł, ofertę specjalną ("Hity na Otwarcie") i inne niespodzianki.
W poniedziałek niemiecka sieć otworzyła pierwszy sklep w Krakowie. Jak pisaliśmy w money.pl, firma kusiła klientów m.in. darmowymi hot dogami i specjalnymi promocjami, a przed drzwiami ustawiła się kolejka chętnych, by zrobić zakupy już pierwszego dnia.
Woolworth widzi potencjał w Polsce
Woolworth przyspiesza harmonogram otwarć. Już 26 maja sieć zadebiutuje w Warszawie, jej sklep pojawi się w niedawno przywróconej do życia galerii Fort Wola. Docelowo Niemcy chcą u nas otwierać 15-20 punktów rocznie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Woolworth deklaruje, że ma ambicję otworzenia nawet tysiąca sklepów w Polsce. To więcej, niż ma w Niemczech, gdzie obecnie działa ponad 550 punktów.
Na razie wiadomo, że firma planuje w niedługim czasie otworzyć sklepy jeszcze w trzech polskich miastach: Katowicach, Łodzi i Zielonej Górze. Choć nie ma podanych jeszcze terminów otwarcia ani lokalizacji placówek, to sieć prowadzi już rekrutacje w tych miejscowościach.
Oto oferta Woolworth
Co zatem znajdziemy w ofercie sieci? Nie kupimy w nim produktów do spożycia, ale za to znajdziemy tam artykuły wszelkiej maści: od zabawek, po kosmetyki, artykuły dekoracyjne, papiernicze czy tekstylia domowe. Łącznie to nawet od 8 tys. do 12 tys. produktów. Często pochodzą one od mniejszych producentów, choć da się też natrafić na towary markowe.
– Asortyment Woolworth zawiera m.in. produkty AGD i gospodarstwa domowego – opowiadał w rozmowie z money.pl Lukas Jeznach, niezależny ekspert e-commerce oraz ekspansji międzynarodowych, związany z Business Centre Club oraz Digital Experts Club.
Nasz rozmówca wskazał też, że sieć ta zdobyła uznanie wśród kupujących w Niemczech. – Ich silna pozycja na rynku niemieckim wynika też z tego, że sieć ta ma dobrze dopasowaną ofertę pod względem jakości i potrzeb klientów – wyjaśnił ekspert BCC.