Kawiarnia #tag, czy mówiąc inaczej hashtag, powstała z myślą o influencerach, instagramerach i youtuberach. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani twórcy internetowi mogą tu wypożyczyć lub zakupić profesjonalny sprzęt do swojej pracy. W kawiarni znajdziemy również pierwszy w Polsce "instaroom", czyli specjalne zaaranżowane pomieszczenie do robienia zdjęć. Różnorodną przestrzeń można wynajmować.
Działalność prowadzi para wspólników. Obecnie właściciele zatrudniają 10 osób. Skąd pomysł? - Mój wspólnik Mateusz ma już doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, ja zrezygnowałam z pracy w marketingu w korporacji - wspomina Monika Głuchowska. Zauważyliśmy, że brakuje takiego miejsca. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie, połączyć siły i stworzyć coś nowego - dodaje.
Pomysł na biznes: Personalizacja obuwia
Firma powstała w październiku 2018 roku. Właściciele zainwestowali ok. 400 tys. zł. To koszt projektu lokalu, remontu, wyposażenia, marketingu i czynszu. Kawiarnia funkcjonuje od czterech miesięcy. Liczba klientów wzrasta o 20-30 proc. miesiąc do miesiąca. Firma organizuje też coraz więcej spotkań biznesowych. - Widać, że potrzeba takiej przestrzeni jest duża, co przekłada się na regularny wzrost eventów - podkreśla Mateusz Kwiatkowski.
Pomysł na biznes: Manufaktura noży
Prowadzisz ciekawą działalność gospodarczą? Napisz do nas: pomyslnabiznes@grupawp.pl
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl