Zakupy spożywcze w intrenecie stanowią zaledwie 1 proc. rynku. Dla porównania w elektronika ma udział w sieci wysokości 20 proc. – zauważa ”Rzeczpospolita”.
Sklepy spożywcze ruszają więc w bój o nowych cyfrowych klientów. Internetowy sklep Carrefoura rozszerza dostawy na całą Polskę. Zaczynał z jednym sklepem spożywczym on-line w Warszawie 3 lata temu, później rozwinął usługę na Kraków i Śląsk.
O klientów walczy też stołeczne Frisco.pl – zauważa ”Rz”. Internetową sieć sklepów chce przejąć Eurocash, który już złożył wniosek o zgodę do UOKiK.
Jak przypomina dziennik, zakupy spożywcze w sieci to rynek wart ok. 1 mld zł i w ostatnich latach rośnie w tempie dwucyfrowym.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl