Badania – Wszystkie wiadomościReklamodawcy internetowi nie doceniają targetowania czasowegoWedług badań przeprowadzonych przez IAB UK, reklamodawcy nie wykorzystują potencjału targetowania czasowego reklam w internecie.19.02.2009 12:30Użytkownicy iPhone bardziej aktywniOsoby korzystające z mobilnego internetu za pomocą urządzeń Apple robią w sieci więcej niż pozostali.19.02.2009 12:30Email, search i display - gwarancja sukcesu na ciężkie czasy?Zdecydowana większość marketerów twierdzi, że e-mail marketing, marketing wyszukiwarkowy i reklama odsłonowa to kanały reklamowe przynoszące...19.02.2009 12:30Spada satysfakcja klientów e-commercePierwszy raz od 3 lat spadł wskaźnik satysfakcji amerykańskich konsumentów związanej z sektorem e-commerce.19.02.2009 12:1075 proc. europejskich internautów korzysta ze społecznościWedług badania comScore World Metrix 211 mln europejskich internautów odwiedziło w grudniu ubiegłego roku serwis społecznościowy. To niemal 3/4...18.02.2009 20:10Eye tracking wykorzystywany do testu opakowań przez Ipsos MarketingIpsos Marketing wprowadził nową wersję testu opakowań Pack Evolution z wykorzystaniem technologii Eye tracking.18.02.2009 16:10Stolica: Bezpłatne badania USG dla dzieciW ambulansie ustawionym na stołecznym placu Bankowym od wtorku prowadzone są bezpłatne badania ultrasonograficzne dzieci w wieku od dziewięciu...17.02.2009 16:58Operatorzy: czas zainwestować w wiadomości mobilneWedług badania przeprowadzonego na zlecenie Airwide Solutions operatorzy komórkowi wierzą, że wiadomości SMS umożliwią wprowadzenie mobilnych usług...17.02.2009 16:10Ankieta: Zastosowanie gier w działaniach marketingowych firmyZapraszamy do udziału w badaniu "Zastosowanie gier w działaniach marketingowych firmy" organizowanym przez AdAction.17.02.2009 12:11K2 autorem kobiecego portalu Repka.pl.Repka.pl to portal dla kobiet, który został zaprojektowany przez konsultantów K2 Internet oraz zespół Republiki Kobiet. Praca nad portalem trwała...16.02.2009 16:10Oświadczenie PBI w sprawie badań Megapanel PBI/GemiusSzef PBI wyjaśnia zamieszanie, związane z informacją prasową z 30 stycznia.12.02.2009 12:10O video online raz jeszczeTym razem o rywalizacji z tradycyjnymi stacjami telewizyjnymi i mobilnym dostępie do telewizji internetowej.11.02.2009 16:10Wprost w strukturach Ad.NetuOd 1 lutego 2009 r. do portfolio Ad.Netu dołączyły serwisy wydawane przez AWR Wprost.10.02.2009 16:10GfK: Z internetu korzysta 56 proc. PolakówPonad połowa (56 proc.) Polaków korzysta z internetu. Oznacza to, że w Polsce jest obecnie 16,7 mln internautów w wieku 15-75 lat. Ponad 80 proc. z...10.02.2009 16:10Poprzednia strona1...3435363738...46Następna strona