Marketing – Wszystkie wiadomościWearable devices. Gadżety czy przyszłość?Nieustannie pojawiają się nowe pomysły i zastosowania dla inteligentnych urządzeń. Niektóre z nich są szczególnie ciekawe.26.11.2014 6:07Zapach, muzyka i przeceny w świątyniach konsumpcjonizmuZnane narzędzie wabiące klientów do sklepów już nie wystarczają. Sprawdź jak jeszcze zabiegają o klientów i starają się ich jak najdłużej utrzymać w...07.11.2014 6:43Konkurowanie jakością. Złotą zasadą biznesu?Większość firm stawia na tanie rozwiązania i masowo wytwarza rzeczy jednorazowego użytku lub takie, które konsument będzie musiał wymienić za kilka...17.09.2014 6:29Wizerunek marki a jej ofertaKażda aktywność, każdy komunikat, każde działanie firmy, wpływa na wizerunek marki. Dlatego nie jest on trwały i zmienia się.28.07.2014 11:58Śpiewające zmiany skórne i śmierć poczciwego autobusu. Najlepsze reklamy lipcaW tym miesiącu śpiewające zmiany skórne i śmierć poczciwego autobusu.04.07.2014 6:00Google Ara. Czas na rewolucje w smartfonachNowy telefon internetowego giganta może być zagrożeniem dla operatorów telefonii komórkowej.30.04.2014 6:00Jaka przyszłość czeka markę Apple?Marka Apple ma w swoje historii i ciemne karty. W 1985 r. wskutek konfliktu z Johnem Sculleyem, Jobs został zmuszony do odejścia z Apple.25.03.2014 8:47Najlepsze kampanie lutego. Zagłosuj!Zbigniew Wodecki w T-mobile, nieoczekiwany powrót Mumio i wywiad z kurą. W mediach roi się od nowych kreacji. Które się Wam najbardziej podobają?14.02.2014 6:00Apple, Bang&Olufsen, Pagani. Kosztowne gadżeciarstwo?Dlaczego produkty tych marek są tak drogie? Bo inaczej by się nie sprzedawały. Cena to najlepszy marketingowy chwyt.07.02.2014 6:12Trumny z nagimi kobietami? Tak zarabia się na śmierciJak zareklamować produkty i usługi związane z chorobą i śmiercią? Trudno powiedzieć. Ale zobaczycie, jak ich na pewno nie reklamować i wybierzcie...24.01.2014 6:10Szary papier i sznurek? Oto marketingowy hitWystarczy opakować produkt tak, by wyglądał jak z domowej spiżarni, by sprzedać go drożej. Jak długo jeszcze na ten prosty zabieg będą się nabierać...17.01.2014 6:52Nike i iPod to związek idealny. Synergia w biznesieZobacz jak połączenie dwóch kompletnie różnych produktów lub usług pozwala na poszerzenie oferty, zapełnienie niszy na rynku i stworzenie zupełnie...15.01.2014 6:52Wizerunek firmy a oferta. Jak to pogodzić?Marka parasol czy marka korporacyjna? Oto, jak najlepiej sprawić, by siła marki firmy wzmacniała pozycję produktu i odwrotnie.10.01.2014 15:30Jak dobrze promować whisky? Tak robi to Johnnie WalkerSprzedaż whisky w Polsce rośnie w tempie 21 procent rocznie. Marketingowcy zakasują rękawy: jest o kogo walczyć.13.12.2013 6:10Poprzednia strona1...89101112...51Następna strona