Marki – Wszystkie wiadomościDigital One dla marki SharpAgencja Digital One opracowała plan promocji technologii Plasmacluster w nowych mediach. Oprócz serwisu internetowego zaprojektowano ścieżkę dotarcia...20.04.2009 1:00Pro-Creation dla RiobaPro-Creation uruchomiło serwis internetowy poświęcony nowej marce Rioba.17.04.2009 1:00Użytkownik YouTube w kampanii SchwarzkopfUżytkownik serwisu YouTube będzie główną postacią nowej kampanii promocyjnej kosmetyków Got2b.17.04.2009 1:00Nominacje do The Webby Awards 2009The International Academy of Digital Arts & Science ogłosiła nominacje przed 13. rozdaniem nagród The Webby Awards - tzw. Oskarów Internetu. Do...16.04.2009 1:00Zobacz finał Ligi Mistrzów dzięki PS3Sony uruchomiło europejską kampanię promującą PlayStation3 we współpracy z UEFA Champions League.15.04.2009 1:00Nestle prowadzi przetarg na obsługę marki RicoreNestle Polska prowadzi zamknięty przetarg, który ma doprowadzić do wyboru agencji do obsługi marki Ricore.15.04.2009 1:00Levi's będzie współpracować z artystamiLevi's świętuje dziesiąte urodziny swojej marki Engineered Jeans, uruchamiając artystyczną kampanię "Zakręcona Sztuka".15.04.2009 1:00Facebook dla brand managerówFacebook Marketing Solutions to nowa strona zawierająca cenne wskazówki i case studies dla brand managerów.14.04.2009 1:00Opcom wygrywa budżet marki FelixAgencja interaktywna Opcom wygrała przetarg na stworzenie strony internetowej dla marki Felix.10.04.2009 1:00Maybelline i MRM łowią trendsetterkiPo sukcesie pierwszej edycji konkursu "Trendsetterki Maybelline New York", do którego zgłosiło się pół miliona chętnych, w połowie kwietnia ruszy jego...09.04.2009 1:00Serwis dla fanów F1 od PUMYPUMA świętuje 10 lat obecności marki w sportach motoryzacyjnych.09.04.2009 1:00Adv.pl dla marki WINIARYAgencja interaktywna Adv.pl stworzyła projekt wielkanocny dla marki WINIARY zakładający wykorzystanie technologii Papervision3D oraz elementów video.08.04.2009 1:00Renault uruchamia własną telewizję internetowąFrancuski producent samochodów Renault uruchomił telewizję Renault TV, w skład której wchodzi pięć odrębnych kanałów dostępnych online.08.04.2009 1:00Next przygotował dla Levi'sa interaktywny konkursLevi Strauss Poland prowadzi kampanię reklamową wiosenno - letniej kolekcji jeansów Levi's 501. W ramach internetowych działań komunikacyjnych agencja...08.04.2009 1:00Poprzednia strona1...1011121314...18Następna strona