Marki – Wszystkie wiadomościWilkinson znów atakuje Facebooka. Promuje się "golącym patrolem"Marka wykorzystuje motyw ze Słonecznego Patrolu, by w kampanii online i offline udowodnić, że golenie jest przyjemne. Bohaterkami akcji są trzy...11.04.2012 14:4510 kreatywnych timeline'ów dla marek [galeria]Duże firmy w ciekawy sposób wykorzystują nowy wygląd fanpage'y do zaprezentowania swojej marki. Zobacz najlepsze przykłady.05.04.2012 13:22Telekomunikacja Polska zniknie z rynkuOd lipca również telefonia stacjonarna oraz internet TP S.A. funkcjonować będzie pod marką Orange.30.03.2012 9:47Nie opłaca się inwestować w Google+. Jeszcze nie terazH&M, Samsung i Pepsi - te marki są najpopularniejsze na Google+. Lider znajduje się w kręgach blisko 500 tysięcy osób. W Polsce, póki co,...22.02.2012 6:04Business Ad Network partnerem marketingowym LinkedIn na polskim rynkuBusiness Ad Network (BAN), wiodąca sieć reklamy w polskich serwisach internetowych premium i biznes, jest wyłącznym partnerem marketingowym LinkedIn w...17.02.2012 14:12Menshealth.pl, Runners-world.pl w sieci BANWszystkie serwisy internetowe wydawnictwa Motor Presse Polska weszły w skład sieci Business Ad Network. Są wśród nich serwisy internetowe polskich...20.01.2012 12:36Pod choinką z Allegro: laptopy i tabletyNa aukcjach przed świętami użytkownicy kupili 28 tysięcy laptopów i 17 tysięcy tabletów. Allegrowicze wybierali laptopy marek Asus, Dell oraz HP...12.01.2012 13:15Nadroższe polskie marki. Zobacz rankingZmiany wartości marek w roku 2011 były w dużej mierze wynikiem zmian biznesowych.30.12.2011 13:13Marki w społecznościach. To im się nie opłacaMarketerzy poświęcają na social media nawet osiem godzin dziennie, tymczasem prawie nikt nie wierzy, że Facebook jest w stanie obniżyć koszty obsługi...27.12.2011 6:00Dyrektor Alior Bank: Nie chcemy obrażać użytkowników iPhone'a- W Polsce nie działa żaden bank, który mógłby się nazwać wirtualnym - mówi Celina Waleśkiewicz, dyrektor obszaru bankowości elektronicznej Alior...14.12.2011 6:00Marketerzy nie nadążają za społecznościamiDyrektorzy działów marketingowych w social media czują się niepewnie. Blisko połowa z nich nie jest przygotowana na rozwój tej branży.10.12.2011 6:00Hugo Boss promuje się na FoursquareDzięki "meldowaniu się", użytkownicy aplikacji mogli wygrać ekskluzywne zakupy w Nowym Jorku. To jedna z pierwszych modowych luksusowych marek, która...08.12.2011 11:44Case study: rozszerzona rzeczywistość w restauracjach KFCAkcja z użyciem technologii Augmented Reality była częścią kampanii wizerunkowej KFC. Miała również zbliżyć klientów do marki i przedstawić sieć...01.12.2011 15:13Rihanna w rozszerzonej rzeczywistości dla NiveaAplikacja "Scena pudełka Nivea" umożliwia obejrzenie krótkiego występu Rihanny, której sylwetka emanuje na ekranie jak hologram. Aby ją uruchomić...29.11.2011 13:50Poprzednia strona12345...18Następna strona