Obsługa Klienta – Wszystkie wiadomościSukces pisany doświadczeniem klientaZadowolenie klienta wynika z codziennej pracy wielu zespołów, analiz i stałego dostosowywania się do zmieniających się oczekiwań. Istotą jest...13.03.2024 13:30•MAT. SPONSOROWANYHRlink i Goldenline tworzą unikalną platformę HRTech HRlink przejmuje Goldenline i tworzy wyjątkowe, kompleksowe narzędzie wspierające firmy w poszukiwaniu kandydatów, ich rekrutacji i selekcji oraz...08.10.2020 12:10•Natalia KurpiewskaFryzjer odprawił z kwitkiem otyłą klientkę. "Popsuje mi pani fotel"W Herne w Zagłębiu Ruhry fryzjer odmówił obsłużenia stałej klientki. Bał się, że otyła kobieta zniszczy mu fotel. W mediach i na forach dla...27.02.2014 8:39Porządek musi być. Pobierają "placowe" od prostytutekPlacowe pobierane od prostytutek zostaje – tak zadecydował sąd administracyjny w Gelsenkirchen. Dziewięć prostytutek próbowało przeforsować...10.02.2014 9:34Paczkowy boom. Poczta stworzyła 10 000 etatówHandel internetowy kwitnie. Zwłaszcza teraz, przed zbliżającym się świątecznym szczytem, pocztowcy mają pełne ręce roboty.21.11.2013 15:18Praca "jak każda inna"W Niemczech, w kraju, w którym prostytucja jest legalna, pracuje według różnych szacunków ok 400 tys. prostytutek. Ponad połowa z nich to cudzoziemki;...11.04.2013 8:47Klient już nie nasz panPrzez niską jakość obsługi klienta tylko w zeszłym roku co piąty Polak zrezygnował z usług wybranej firmy. Dlaczego? Bo przedsiębiorcy bardziej dbają...08.04.2013 13:16Sąd przyznał romskiej prostytutce prawo do wykonywania zawoduDortmund, podobnie jak inne miasta Zagłębia Ruhry boryka się z wzmożonym napływem ludności romskiej z Bułgarii i Rumunii. Ubocznym skutkiem tego...25.03.2013 8:51Gigant bankowości zwolni 3700 pracownikówCięcia obejmą dział bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej (1800 stanowisk) oraz 1900 stanowisk w oddziałach banku w kontynentalnej Europie12.02.2013 12:06Szokujące fakty. Piloci zasypiają za steramiW jednej ze skandynawskich linii lotniczych, pilot, który wyszedł do toalety, nie mógł wrócić do kokpitu. Drzwi były zamknięte od środka, a jego...09.07.2012 15:04O tym trzeba pamiętać przy prowadzeniu call centerSamo wdrożenie systemu nie sprawi, że zostaną rozwiązane wszelkie problemy komunikacyjne. Wiele zależy od pracowników.02.11.2011 12:27