Serwis – Wszystkie wiadomościEkologiczne szeptanie zachęciło do sadzeniaModa wspierana dodatkowo szeptanym marketingiem osiąga zaskakujące efekty. I rykoszetem uderza... w technologię flash.18.05.2010 11:52•Bartłomiej DwornikYouTube kończy 5 lat. Światowy sukces amatorskich filmików1700 lat potrzeba, by obejrzeć wszystkie filmy wideo na YouTube. Sporo? Tyle zdążyło się nagromadzić w ciągu pięciu lat działalności serwisu.18.05.2010 7:28•Beata RatuszniakFirmom nie chce się angażować w social mediaCo trzecia firma z branży IT aktywnie korzysta z social media, prowadząc rekrutację oraz promując swoje usługi i produkty. To zaledwie o 4 procent...17.05.2010 15:45•Beata RatuszniakPolicja w domach użytkowników odSiebie.comFunkcjonariusze w 25 mieszkaniach przejęli 10 komputerów, 32 dyski twarde i około 1000 płyt.14.05.2010 16:14•Bartłomiej DwornikAgora dokłada do pionu internetuW pierwszym kwartale 2010 roku serwisy pionu internet Agory miały 21,2 miliona złotych przychodu. Koszty były o 100 tysięcy złotych wyższe.14.05.2010 14:12•Beata RatuszniakUOKiK ma nową stronę. Koniec z animacjami flashStrona urzędu bez animacji jest zdecydowanie szybsza. Łatwiej też się po niej poruszać.14.05.2010 12:15•Bartłomiej DwornikInternet zgarnia co siódmą złotówkę z reklamyWydatki na reklamę w sieci w pierwszym kwartale wzrosły o ponad 18 procent. Reklamodawcy wydali w internecie 213 milionów złotych.13.05.2010 13:06•Beata RatuszniakSzeptana kampania Waldemara PawlakaSztab wyborczy kandydata PSL nie próżnuje. Poza mikroblogami, kontem na Facebooku i YouTube, zamierza także wykorzystać marketing szeptany, by o...13.05.2010 10:26•Beata RatuszniakYoung & Rubicam i Max Webber promują... olejAkcja "Doceń olej rzepakowy" obejmie serwis internetowy oraz działania w wyszukiwarkach.11.05.2010 10:14•Bartłomiej DwornikEmpik.com w nowym wydaniuMultimedialny sklep internetowy empik.com zmienił szatę graficzną. Zmiany są widoczne na pierwszy rzut oka - serwis stał się przejrzystszy i prostszy...10.05.2010 16:21•Beata RatuszniakMarketing w obliczu negatywnego buzzuSocial media to potężne narzędzie, które warto wykorzystać w promocji. Bezpośredni kontakt z użytkownikami nie zawsze generuje pozytywne reakcje,...10.05.2010 13:57•Beata RatuszniakNie działa system transakcyjny mBankuZalogowanie się do swojego konta, nie mówiąc o wykonaniu jakiejkolwiek operacji graniczy z cudem.10.05.2010 11:16•Bartłomiej DwornikBlip.pl promuje kandydatów na prezydentaOd dziś użytkownicy serwisu Blip.pl mogą śledzić poczynania kandydatów do fotelu prezydenta.07.05.2010 17:15•Beata RatuszniakStara kampania Yahoo! w nowej odsłonie. Jest lepiej"It's You" w wykonaniu Ogilvy & Mather okazała się klapą. Z tym samym zadaniem mierzy się teraz Goodby, Silverstein & Partners.07.05.2010 10:23•Bartłomiej DwornikPoprzednia strona1...3637383940...130Następna strona