Wizerunek Firmy – Wszystkie wiadomościPracownik ambasadorem firmyDlaczego warto angażować pracowników w budowanie Employer Brandingu? Program Employee Advocacy może przynieść wiele korzyści firmie, m.in. zwiększyć...22.08.2023 9:39•MAT. SPONSOROWANYFirma. Opinia zwykłego pracownika liczy się bardziej niż zachwalanie produktu przez szefaWierzymy bardziej w rekomendacje szeregowego pracownika niż w opinię menedżera, czy wynajętej do reklamy gwiazdy. Biznes zrozumiał, że bezinteresowne...13.12.2020 12:18•Katarzyna BartmanKiedy firma może zbudować pozytywny wizerunekKażda firma, każda marka ma wizerunek. To co myślą o firmie klienci, jaką mają na jej temat opinię, jakie skojarzenia z tytułu bezpośrednich kontaktów...29.12.2014 8:30Employer branding - co to jest i na czym polega?Employer branding to wszelkie działania wewnątrz i na zewnątrz organizacji, służące budowaniu marki i wizerunku pracodawcy wśród aktualnych oraz...28.03.2013 14:12Kiedy pracodawca może ukarać za zły ubiór?W 2005 roku Sąd Najwyższy wyraził swoje stanowisko w tej sprawie. Pracodawca może ukarać pracownika, który naraża go swoim ubiorem lub zachowaniem na...19.10.2012 9:28Tak plotki wpływają na siłę markiZbadano, jak jedna z pozoru niewinna informacja może wpłynąć na wizerunek firmy.04.08.2011 8:49Dlaczego wizerunek firmy jest ważny?Każda z firm ma swoją indywidualną, odróżniająca od konkurentów tożsamość.14.01.2008 11:03