Wspólnicy POLOmarket doszli do porozumienia, na mocy którego podpisano umowę odkupu przez spółkę udziałów od 40 proc. udziałowców, na warunkach wskazanych w umowie, podała spółka. Porozumienie kończy definitywnie wszystkie wewnętrzne spory prawne w POLOmarket. Sieć planuje ogłosić zrewidowaną strategię w najbliższych tygodniach.
Tym samym w spółce POLOmarket pozostają wyłącznie współzałożyciele nadal prowadzący i aktywnie rozwijający supermarkety pod logo POLOmarket z wspólnym celem i wizją rozwoju. Nowy stan prawny w istotnej mierze zmieni sposób funkcjonowania spółki oraz całej Grupy POLOmarket, a przede wszystkim umożliwi nowe perspektywy rozwoju, podano w komunikacie.
Obejrzyj też: Przedświąteczne zakupy. Na co uważać?
- W ciągu ostatnich czterech lat grupa dokonała wielu zmian w obszarach asortymentu, marki własnej, wzmocniła kategorię artykułów świeżych oraz przeorganizowała salę sprzedaży. Dopracowanie konceptu i modelu biznesowego sukcesywnie przynosi wymierne efekty - wskazano w komunikacie.
Rok 2019 jest dla POLOmarketu rekordowym na przestrzeni ostatnich latach pod względem sprzedaży i rentowności, przy jednoczesnym zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności. POLOmarket zamierza przyspieszyć rozwój zwiększając liczbę otwarć nowych placówek. Sieć sukcesywnie remontuje również wszystkie swoje sklepy - wskazano również.
Idzie nowe
W najbliższych tygodniach POLOmarket wobec nowych okoliczności prawno-organizacyjnych ogłosi nową, zrewidowaną strategię, podsumowano.
POLOmarket to polska sieć sklepów spożywczych. Jest jedną z niewielu marek z całkowicie polskim kapitałem.
Sieć tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy wchodzi również spółka logistyczna.
Sieć zaczęła działać z 27 sklepami w roku 1997 roku. Dziś ma ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6300 osób.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl