Lokalny serwis przekazał, że pozostawienie auta z kołem najeżdżającym na linię oddzielającą dwa miejsca parkingowe może skutkować wysoką karą. Przedstawiciele centrum przekonują w rozmowie z Trojmiasto.pl, że robią to z myślą o bezpieczeństwie klientów.
Jak czytamy, obecnie z bezpłatnych dwóch godzin zrobiła się jedna, a do tego nowy regulamin sprawia, że niezwykle łatwo otrzymać tzw. opłatę dodatkową.
Centrum Handlowe Witawa odpowiada
Konrad Węglewski z agencji reprezentującej Centrum Handlowe Witawa w Gdyni przekonuje, że zmiana operatora parkingu jest podyktowana dobrem klientów, ponieważ w interesie centrum jest zapewnienie im bezpiecznego i sprawnego systemu ich obsługi.
– Niestety dotychczasowe praktyki parkujących auta na terenie parkingu oraz omijanie przepisów zmusiły nas do wprowadzenia takiego zapisu do regulaminu. Każdy przypadek naruszenia tego zapisu jest sprawdzany, a firma zarządzająca parkingiem dysponuje pełną dokumentacją zdjęciową tego zdarzenia, przez okres przejściowy zwracano klientom uwagę na ten fakt, poza regulaminem zostały też zamieszczone specjalne dodatkowe tablice z tą informacją – mówi przedstawiciel w rozmowie z serwisem Trojmiasto.pl.
Jak dodaje, osoba zarządzająca centrum przejrzała wszystkie przypadki nałożenia takiej kary porządkowej i każda z nich była zasadna.
– Kierowcy często celowo blokują dwa miejsca parkingowe, bo tak jest wygodniej. Każda reklamacja jest rozpatrywana w 72 godziny, a zdjęcia udostępniane zainteresowanym – przekonuje Węglewski.