Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|
aktualizacja

Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla. Chcą zmienić życie Polaków

69
Podziel się:

W poniedziałek 29 maja sieć Lidl rusza z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!", w której będzie zachęcać do budowania zdrowych nawyków. Ambasadorami akcji zostali Anna i Robert Lewandowscy.

Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla. Chcą zmienić życie Polaków
Anna i Robert Lewandowscy wystąpią w nowej reklamie sieci Lidl (East News, TRICOLORS)

To kontynuacja akcji, którą sieć rozpoczęła jesienią ubiegłego roku. Anna i Robert Lewandowscy wspierali wówczas najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności i zainteresowań.

Za produkty kupione w Lidlu klienci dostawali "talenciaki", które mogli przekazywać szkołom. Te z kolei wymieniały je na sprzęt i pomoce naukowe. Udział w akcji wzięło ponad 10 tys. szkół, które zyskały nowy sprzęt.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

W reklamie Lidla, którą Polacy zobaczą już w poniedziałek, sieć stawia na kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych.

Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia - zapowiada firma.

W ramach kampanii specjaliści doradzą, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. Sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.

"Początek drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia"

- Dla zachowania zdrowia warto codziennie podejmować wysiłek. Budowanie nawyków to bardzo trudna i mozolna praca, ale z czasem jest coraz łatwiej, a obserwowanie zmiany przynosi wiele satysfakcji. Ważne, żeby podjąć pierwszy krok - to od niego wszystko się zaczyna - a następnie być konsekwentnym w swoim działaniu. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - mówi Robert Lewandowski.

Anna Lewandowska przypomina, że od lat zachęca do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji.

To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans - mówi.

W akcję zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin, m.in: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(69)
WYRÓŻNIONE
Sy id
2 lata temu
Z zasady nie kupuję produktów reklamowanych przez jakichkolwiek celebrytów
gosc
2 lata temu
Nigdy nie kupiłam i nigdy nie kupię niczego co reklamują Lewa domach- NEVER EVER!
Aga
2 lata temu
Dziękuję za informację, więcej nie zrobię zakupów w Lidlu.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (69)
Żaba
rok temu
Lubiłem Lidl,już nie wejdę do królów lewandowskich
Janusz
rok temu
Dno i żenada żeby się nachapać
Gocha
2 lata temu
"Chcą zmienić życie Polaków?" Najlepszy żart jaki ostatnio słyszałam. Oni chcą KASY, KASY!! Bo to co nas ... to się nazywa kasa .....
buba
2 lata temu
Mnie akurat zniechęcają . Zwlaszcza ona. Pieniadz pieniadz i jeszcze raz pieniądz.
Kosmetyczka
2 lata temu
Myślałam, że reklamy szamponu na lupież i szczoteczki do zębów to szczyt obciachu w wykonaniu luksusowej byAnn. A tu proszę, wylądowała w sklepie spożywczym z promocjami.
...
Następna strona