To kontynuacja akcji, którą sieć rozpoczęła jesienią ubiegłego roku. Anna i Robert Lewandowscy wspierali wówczas najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności i zainteresowań.
Za produkty kupione w Lidlu klienci dostawali "talenciaki", które mogli przekazywać szkołom. Te z kolei wymieniały je na sprzęt i pomoce naukowe. Udział w akcji wzięło ponad 10 tys. szkół, które zyskały nowy sprzęt.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W reklamie Lidla, którą Polacy zobaczą już w poniedziałek, sieć stawia na kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych.
Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia - zapowiada firma.
W ramach kampanii specjaliści doradzą, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. Sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.
"Początek drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia"
- Dla zachowania zdrowia warto codziennie podejmować wysiłek. Budowanie nawyków to bardzo trudna i mozolna praca, ale z czasem jest coraz łatwiej, a obserwowanie zmiany przynosi wiele satysfakcji. Ważne, żeby podjąć pierwszy krok - to od niego wszystko się zaczyna - a następnie być konsekwentnym w swoim działaniu. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - mówi Robert Lewandowski.
Anna Lewandowska przypomina, że od lat zachęca do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji.
To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans - mówi.
W akcję zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin, m.in: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb.