Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|
aktualizacja

Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla. Chcą zmienić życie Polaków

69
Podziel się:

W poniedziałek 29 maja sieć Lidl rusza z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!", w której będzie zachęcać do budowania zdrowych nawyków. Ambasadorami akcji zostali Anna i Robert Lewandowscy.

Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla. Chcą zmienić życie Polaków
Anna i Robert Lewandowscy wystąpią w nowej reklamie sieci Lidl (East News, TRICOLORS)

To kontynuacja akcji, którą sieć rozpoczęła jesienią ubiegłego roku. Anna i Robert Lewandowscy wspierali wówczas najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności i zainteresowań.

Za produkty kupione w Lidlu klienci dostawali "talenciaki", które mogli przekazywać szkołom. Te z kolei wymieniały je na sprzęt i pomoce naukowe. Udział w akcji wzięło ponad 10 tys. szkół, które zyskały nowy sprzęt.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Nowa Škoda Kodiaq PHEV na trasie do Wisły

W reklamie Lidla, którą Polacy zobaczą już w poniedziałek, sieć stawia na kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych.

Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia - zapowiada firma.

W ramach kampanii specjaliści doradzą, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. Sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.

"Początek drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia"

- Dla zachowania zdrowia warto codziennie podejmować wysiłek. Budowanie nawyków to bardzo trudna i mozolna praca, ale z czasem jest coraz łatwiej, a obserwowanie zmiany przynosi wiele satysfakcji. Ważne, żeby podjąć pierwszy krok - to od niego wszystko się zaczyna - a następnie być konsekwentnym w swoim działaniu. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - mówi Robert Lewandowski.

Anna Lewandowska przypomina, że od lat zachęca do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji.

To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans - mówi.

W akcję zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin, m.in: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska oraz trener Jakub Głąb.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(69)
WYRÓŻNIONE
Sy id
rok temu
Z zasady nie kupuję produktów reklamowanych przez jakichkolwiek celebrytów
gosc
rok temu
Nigdy nie kupiłam i nigdy nie kupię niczego co reklamują Lewa domach- NEVER EVER!
Aga
rok temu
Dziękuję za informację, więcej nie zrobię zakupów w Lidlu.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (69)
Żaba
rok temu
Lubiłem Lidl,już nie wejdę do królów lewandowskich
Janusz
rok temu
Dno i żenada żeby się nachapać
Gocha
rok temu
"Chcą zmienić życie Polaków?" Najlepszy żart jaki ostatnio słyszałam. Oni chcą KASY, KASY!! Bo to co nas ... to się nazywa kasa .....
buba
rok temu
Mnie akurat zniechęcają . Zwlaszcza ona. Pieniadz pieniadz i jeszcze raz pieniądz.
Kosmetyczka
rok temu
Myślałam, że reklamy szamponu na lupież i szczoteczki do zębów to szczyt obciachu w wykonaniu luksusowej byAnn. A tu proszę, wylądowała w sklepie spożywczym z promocjami.
...
Następna strona