Sieci handlowe tradycyjnie wzmacniają swoje kadry na lato. Wiadomoscihandlowe.pl informują, że np. Biedronka i Lidl oferują pracę połączoną z wyjazdem wakacyjnym do miejscowości turystycznych. Chodzi m.in. o Świnoujście, Międzyzdroje, Ustronie Morskie, Szklarską Porębę, Zakopane czy Wisłę.
Inaczej do sprawy podchodzi jednak Dino Polska. Sieć na swojej stronie internetowej umieściła ok. 100 ogłoszeń, które dotyczą w zasadzie wszystkich regionów, gdzie firma ma supermarket.
Do zadań pracowników należeć będzie m.in. wykładanie towaru czy obsługa klienta. "W zamian sieć oferuje możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy, umowę o pracę, niezbędne szkolenia i benefity pozapłacowe, takie jak: ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną i możliwość otrzymania pożyczki firmowej" - informuje serwis branżowy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sieć Dino rośnie jak na drożdżach
Dino w tym roku kontynuuje ekspensję na polskim rynku. Sieć w tym roku otworzy ok. 300 sklepów. Na koniec ubiegłego roku firma miała 2154 działających marketów. Tym samym w 2023 r. może ta liczba przekroczyć 2,5 tysiąca.
Sieć pochodzi z Wielkopolski i to tam ma zacząć działać co najmniej kilka marketów. Nowe sklepy pojawią się też w województwach dolnośląskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim i opolskim.
Dino może się pochwalić nie tylko nowymi sklepami, ale też zyskiem, który w pierwszym kwartale 2023 r. był wyższy, niż się spodziewano. Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł 270,7 mln zł wobec 191,4 mln zł rok wcześniej. Przewidywano mniejszą kwotę - 256,3 mln zł zysku netto.