Nowy znak towarowy: "Riviva. Łyk radości" odnosi się do soków i napojów, które można kupić w supermarketach sieci Biedronka. Tym samym kończy się spór, w którym stronami było Jeronimo Martins Polska oraz Rivella International - szwajcarski producent napojów. Przedmiotem sporu było podobieństwo nazw obu produktów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jeronimo Martins Polska przegrało batalię
Jak opisuje dla handlu.pl, właściciel sieci Biedronka zaskarżył decyzję Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wydanej w 2020 r. Chodzi o stwierdzenie, że napoje obu firm są "podobne w wysokim lub co najmniej średnim stopniu i że nie występują różnice koncepcyjne, które mogłyby pomóc w ich rozróżnieniu". Dodano także, że istnieje wysokie prawdopodobieństwo pomyłki w wyborze produktów przez konsumentów.
Skarga od decyzji, którą składało Jeronimo Martins Polska, została odrzucona, a właściciel Biedronki został obciążony kosztami postępowania administracyjnego.