Kolejna marka może zniknąć z Rosji. DP Eurasia, spółka która prowadzi markę Domino's Pizza w Turcji i Rosji, poinformowała, że rozważa różne opcje, w tym sprzedaż rosyjskiego biznesu - pisze "Kommiersant".
Jak wynika z pisma opublikowanego przez firmę, "prace nad potencjalną transakcją trwają, nie ma pewności co do wyniku".
"Kommiersant" przypomina, że jeszcze w marcu franczyzobiorca Domino's Pizza zrzekł się tantiem i przestał inwestować w Rosji. Pod koniec października funkcjonowało w Rosji 171 pizzerii w porównaniu do 192 rok wcześniej.
"DP Eurasia ocenia swoją obecność w Rosji, wpływ sankcji i zdolność do dalszej obsługi klientów w Rosji. W związku z tym firma rozważa różne opcje, które mogą obejmować sprzedaż rosyjskich operacji" – czytamy w oświadczeniu DP Eurasia przytaczanym przez rosyjski dziennik.