Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|
aktualizacja

Kasia Tusk snuje odważną prognozę. "Wszyscy w branży to wiedzą"

22
Podziel się:

- Nie trzeba tworzyć kolejnej ZARY, aby uznać swój projekt za sukces - mówi Katarzyna Tusk w wywiadzie z "Forbesem". W rozmowie z miesięcznikiem pokusiła się o odważną prognozę dla branży modowej. Zdaniem twórczyni marek MLE oraz La Rondé, przyszłością sektora jest odzież używana.

Kasia Tusk snuje odważną prognozę. "Wszyscy w branży to wiedzą"
Kasia Tusk, twórczyni marek MLE oraz La Rondé (ONS)

- Na początku z pewnością ułatwia. Ale jeśli nie zadba się o jakość sprzedawanego produktu czy usług, to efekt będzie bardzo krótkotrwały - odpowiada Kasia Tusk na pytanie "Forbesa" o to, czy rozpoznawalne nazwisko pomaga w biznesie modowym.

Przedsiębiorczyni w wywiadzie z magazynem opowiedziała o tym, skąd wziął się pomysł na jej blog modowy Make Life Easier. I jak od tego projektu doszła do stworzenia dwóch marek: MLE oraz La Rondé. Pierwsza z nich oferuje fabrycznie nową i autorską odzież. Co ciekawe, butik oferuje jedynie sprzedaż online.

- Nie współpracujemy z pośrednikami. Nasze marże są wyliczone co do złotówki, a to oznacza, że nie możemy pozwolić sobie na dzielenie się zyskiem z inną platformą sprzedażową. Brzmi kiepsko, ale klientki mają chyba inne zdanie na ten temat - dzięki temu płacą przede wszystkim za wysokiej klasy materiał, dokładne wykończenie, zrównoważoną produkcję - opowiada Kasia Tusk.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Last minute odchodzi w zapomnienie". Ekspert zdradza sposób na znalezienie tanich biletów lotniczych

Ekologią przyszłością, czy gwoździem do trumny branży?

Przedsiębiorczyni podkreśla, że nie chce napędzać nadprodukcji odzieży na świecie. MLE opiera się wyłącznie na rodzimych zakładach krawieckich. Jest niewielka szansa na to, że na ulicy spotkają się dwie osoby ubrane w te same ubrania od Kasi Tusk.

- Ja od dawna uważam, że nie trzeba tworzyć kolejnej ZARY, aby uznać swój projekt za sukces. Nie przyczyniamy się do globalnej nadprodukcji, tworzymy projekty, z których jesteśmy dumne, dbamy o pracowniczki - mówi przedsiębiorczyni.

Działający od listopada 2022 r. butik La Rondé bazuje na wyselekcjonowanej odzieży używanej, którą następnie odpowiednio przygotowuje i odświeża. Zdaniem Kasi Tusk taki model biznesowy jest przyszłością branży.

- Myślę, że wszyscy w branży wiedzą, nawet jeśli głośno tego nie mówią, że prawdziwe "eko" przestanie za chwilę być romantycznym idealizmem, a stanie się biznesowym pragmatyzmem. Wierzę, że za parę lat rynek oparty na ekskluzywnej modzie używanej wyprze ten oparty na produkcji - twierdzi słynna szafiarka i blogerka.

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(22)
WYRÓŻNIONE
zzz
2 lata temu
Stop odzieży używanej. Nie mam zamiaru nosić po kimś żadnych ciuchów. Tylko nówka
Chłop
2 lata temu
Ja codziennie noszę odzież używaną, chyba jestae bardzo tredny, no nie?
MODA
2 lata temu
A GDYBY TAK UBRAĆ REKLAMÓWKĘ Z BIEDRY A DO TEGO ŁADNA MINI Z EURASÓW TO NIE BYŁBY HIT NA WYBIEGACH ????
NAJNOWSZE KOMENTARZE (22)
Halo
2 lata temu
Ta Kasia to mała dziewczynka? Czy Katarzyna?
adolf
2 lata temu
Przyszłość jest w reklamówkach z biedry
mkk
2 lata temu
Tatuś łoży na córkę to słuszne Szef szefów partii łoży zero na swoją organizację Ty6le wiem
asa
2 lata temu
a po kim ona ma takie czarne oczy moze po koledze buhahhha
haf
2 lata temu
a to pewnie troche kasy z tej relkamowki
...
Następna strona