Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. MAGL
|

Lidl ujawnił nowe plany. W przyszłym roku wyda miliardy

1
Podziel się:

W 2025 r. Lidl Polska planuje inwestycje o wartości około 2 mld zł. Popularna sieć handlowa zamierza otworzyć nowe sklepy, rozwinąć centra dystrybucyjne i wdrożyć rozwiązania ekologiczne.

Lidl ujawnił nowe plany. W przyszłym roku wyda miliardy
Lidl o planach na 2025 r. (WP)

W komentarzu przesłanym do PAP Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, zwraca uwagę, że mijający rok był "okresem dynamicznego rozwoju" i sieć handlowa zamierza podążać tą ścieżką również w 2025 r.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Ujawnia wybory klientów. Mówi jakie były ceny 10 lat temu

- Udało nam się osiągnąć znaczące wzrosty, zarówno pod względem liczby klientów, jak i obrotów - przyznał.

Plany Lidla na 2025 r. Będą nowe sklepy

Zdaniem prezesa Lidla strategia bazująca na stabilnym, organicznym wzroście oraz inwestycjach w rentowność sklepów przynosi wymierne efekty.

- Patrząc w przyszłość, na rok 2025, planujemy kontynuować intensywny rozwój sieci poprzez otwarcie kilkudziesięciu nowych sklepów oraz inwestycje w centra dystrybucyjne. Przeznaczymy na ten cel około 2 miliardów złotych, co pozwoli nam nie tylko zwiększyć zasięg, ale również wprowadzić bardziej ekologiczne rozwiązania w naszych obiektach. Naszym priorytetem jest dążenie do neutralności klimatycznej, dlatego zobowiązaliśmy się, aby do lutego 2025 roku każdy parking przy naszych sklepach był wyposażony w stacje do ładowania samochodów elektrycznych - stwierdził Wlaźlak.

Jak poinformował, "w zeszłym roku ponad 300 polskich firm wyeksportowało swoje towary do 28 krajów, a wartość tego eksportu wyniosła prawie 6,5 mld zł". Zapowiedział, że w przyszłym roku Lidl planuje kontynuować tę misję.

Wojna cenowa Lidla z Biedronką. Postanowienie sądu

Mijający rok był także okresem zaciętej walki o klientów między Lidlem a Biedronką. Starcie przeniosło się nawet na salę rozpraw.

Chodzi o billboardy, na których sieć należąca do Jeronimo Martins chwaliła się, że jest tańszą siecią. Widniały na nich hasła: "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl". Reklama nie spodobała się Lidlowi, który pozwał rywala.

Pod koniec lutego komornik sądowy zaczął zajmować plakaty, w których sieć należąca do Jeronimo Martins chwali się, że jest tańsza od Lidla. Jak ustalił "Fakt", 20 listopada Sąd Apelacyjny w Warszawie wydał nowe postanowienie w tej sprawie. Nie rozstrzyga ono, która sieć jest tańsza. Sąd zdecydował w sprawie zabezpieczenia do czasu procesu, że tablice Biedronki nie zostaną zajęte przez komornika.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Baltic
1 tyg. temu
Nie jestem fanem Lidla, ale ostatnio słyszę w komunikacie sklepowym: "nasi szanowni klienci", zamiast zwyczajowych rozkazów handlu działającego w Polsce, który zarówno w sklepach, jak i w reklamach zwraca się do Polaków, niczym do pastuchów, do sług: 'kup", "przełóż (artykuł)", "czekaj", "podaj". Słysze wiec w Lidlu "nasi szanowni klienci" i nie wierze własnym uszom. Zachód? Bo tam do klientów tylko tak się zwraca. I nigdy NIE na ty, a zawsze przez "wy" lub "pan". A do Polaków jak do psów.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Baltic
1 tyg. temu
Nie jestem fanem Lidla, ale ostatnio słyszę w komunikacie sklepowym: "nasi szanowni klienci", zamiast zwyczajowych rozkazów handlu działającego w Polsce, który zarówno w sklepach, jak i w reklamach zwraca się do Polaków, niczym do pastuchów, do sług: 'kup", "przełóż (artykuł)", "czekaj", "podaj". Słysze wiec w Lidlu "nasi szanowni klienci" i nie wierze własnym uszom. Zachód? Bo tam do klientów tylko tak się zwraca. I nigdy NIE na ty, a zawsze przez "wy" lub "pan". A do Polaków jak do psów.