W Forth Worth w Teksasie McDonald's testuje nowe rozwiązanie serwowania posiłków, które działa pod nazwą "The Order Ahead Lane". Polega na tym, że klienci zamawiają wcześniej posiłki przez aplikację, a następnie podjeżdżają do okienka i odbierają jedzenie ze specjalnego taśmociągu.
McDonald's podkreśla, że rozwiązanie testowane w Teksasie to element większej strategii rozwoju o nazwie "Accelerating the Arches" - możemy przeczytać na stronie sieci.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
McDonald's testuje nowe rozwiązanie
Wdrażane rozwiązanie ma być docelowo nie tylko szybsze, ale również wygodniejsze. Taki sposób serwowania posiłków w założeniu ułatwi pracę obsłudze. Dzięki opcji składania zamówienia przez aplikację pracownicy będą mieli więcej czasu na jego przygotowanie, ponieważ otrzymają zlecenie, zanim klient pojawi się pod restauracją.
Lokal, który testuje nowe rozwiązanie, skupia się na serwowaniu dań na wynos. Jest mniejszy niż typowe restauracje sieci, ale zastosowano w nim pewne udogodnienia.. Jednym z nich jest specjalne pomieszczenie wyłącznie dla kurierów, z którego mogą odbierać posiłki.
Poza tym do dyspozycji klientów oddano specjalne kioski, w których można składać zamówienia, a także półki, z których mogą je odbierać.
Kosztem powierzchni lokalu powstało więcej miejsc parkingowych dla osób, które przyjeżdżają po zamówienie samochodem - nie tylko osobówkami, ale także pojazdami dostawczymi.
McDonald's chce serwować dania na wynos
- Ponieważ potrzeby naszych klientów wciąż się zmieniają, staramy się znaleźć nowe sposoby, aby obsłużyć ich szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej - tłumaczy Max Carmona, dyrektor ds. globalnego projektowania i rozwoju restauracji w McDonald's. - Od ponad 45 lat wyznaczamy standardy dla drive thru - dodaje.
Główna strategia rozwoju McDonald's "Accelerating the Arches" została przedstawiona inwestorom w 2020 r. Jej celem jest unowocześnienie wydawania posiłków i lepsze dostosowywanie się do oczekiwań klientów restauracji.