Eurocash już kilka miesięcy wcześniej uruchomiła aplikację mobilną Moje Sklepy, która łączyła sieci Abc, Euro Sklep i Groszek, grupa jednak oficjalnie nie potwierdzała sugestii konsolidacji. "Wiadomości Handlowe" donoszą jednak, że marka Moje Sklepy powstaje.
Jak zauważa dziennik, plany są ambitne. Eurocash zamierza dogonić Dino i Żabkę. Już przekonuje, że Moje Sklepy będą jedną z największych sieci handlowych w kraju.
Nową markę Moje Sklepy możemy bez żadnych obaw określić trzecią co do wielkości siecią detaliczną w Polsce. Może nie widać tego na pierwszy rzut oka, nie jest to intuicyjne, ale taka jest prawda - deklaruje w rozmowie z "WH" Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.
Jak przypominają "Wiadomości Handlowe", przychody ze sprzedaży za 2022 r. placówek połączonych w Moje Sklepy Eurocash szacuje na 20 mld zł.
Dino goni Biedronkę. Wyniki lepsze od oczekiwań
To szacunki wykonane w oparciu o dane dla 4 tys. placówek Abc, Groszek i Euro Sklep. Plasują one sieć za Biedronką i Lidlem, ale wyżej od Dino i Żabki - czytamy.