Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|

Nowość od Polregio. Pasażerowie zyskali nowe możliwości

8
Podziel się:

Videomaty Polregio, które dostępne są na 10 stacjach w Polsce, zostały wzbogacone o nowe funkcje. Dzięki urządzeniom, które pełnią funkcję kas biletowych, można już kupić bilety pięciu innych przewoźników. A to tylko początek, bo wkrótce dołączą kolejni - zapowiada państwowa spółka.

Nowość od Polregio. Pasażerowie zyskali nowe możliwości
W pociągach Polregio od października 2022 dostępne są videomaty (Wikimedia Commons)

Videomaty, które w październiku 2022 r. wprowadziła spółka Polregio, łączy funkcje automatu biletowego z obsługą e-kasjera w czasie rzeczywistym. Podróżnego wspiera osoba zlokalizowana w call center największego polskiego przewoźnika kolejowego.

Jak to wygląda w praktyce? Wystarczy, że pasażer przyciśnie odpowiedni przycisk i się połączy. W kolejnym kroku e-kasjer wybiera zgodnie z oczekiwaniami klienta ofertę, a klientowi pozostaje jedynie zbliżenie karty płatniczej do czytnika i odebranie biletu - wyjaśnia spółka.

Przewoźnik poinformował w środę (19 kwietnia), że videomaty zyskały nowe funkcje. Można w nich kupić bilety m.in. spółek: PKP Intercity, Koleje Wielkopolskie, Koleje Dolnośląskie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna oraz PKP SKM w Trójmieście. Lista ma się jednak jeszcze wydłużyć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: 19.04 Program Money.pl | Polacy wrócili do latania. "Ślady po pandemii zniknęły"

Polregio poszerza ofertę biletową w videomatach

Videomaty działają na razie w 10 polskich miastach na stacjach: Białystok, Kraków Główny, Zielona Góra, Tczew, Jarosław, Świnoujście, Szczecin Główny, Opole Główne, Wrocław, a także Poznań Główny.

- Jesteśmy przekonani, że dzięki podstawowym i nowym funkcjonalnościom oraz nowoczesnemu designowi zainteresowanie urządzeniem będzie stale wzrastać. Sam videomat, poszerzenie oferty biletowej czy coraz większa jego dostępność na dworcach i przystankach istotnie przyczyniają się do promocji kolei w Polsce - twierdzi Adam Pawlik, p.o. prezesa zarządu, dyrektora generalnego Polregio S.A.

Państwowa spółka to największy pasażerski przewoźnik kolejowy w Polsce. Udział firmy w rynku wynosi około 27 proc. Każdego dnia na tory w kraju wyjeżdża około 1500 pociągów zamawianych przez urzędy marszałkowskie, które zatrzymują się na ponad 1900 stacjach. Rocznie Polregio przewozi blisko 90 mln pasażerów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(8)
WYRÓŻNIONE
Ktos
2 lata temu
Te nowinki to kolej w PL potrafi wprowadzac. tylko te najprostsze sprawy ktore niewiel kosztuja sprawiaja problemy. Nie moige sie doczekac kiedy toalety beda czyste i pachnace, kiedy w pociagach z obejetych calkowita rezeracja miejsc sprzedawac sie bedzie tyle biletow ile jest miejsc, kiedy przedzialy beda czyste, kiedy opoznienie bedzie wyjatkiem a nie norma, kiedy we wszystkich pociagach jadacych na trasie dluzszej niz np 4 badz 5 godzin beda wagony restauracyjne. Ale to marzenia. Norma jest wciaz bylejakosc i brak szucunku dla klienta.
Prezydent2025
2 lata temu
A co z naszą wodorową lokomotywą ? Ile już wydojono kasy z PESY i ORLENU ? W Niemczech bez szumu jeździ już 5 wodorowych składów.
Ubaw
2 lata temu
I każdy się spóźnia
NAJNOWSZE KOMENTARZE (8)
obserwator
rok temu
Jeśli ktoś płaci kartą, to nie potrzebuje videomatu, bo kupi sobie bilet przez internet. Jak senior używa gotówki, to automat jest dla niego bezużyteczny, bo nie uwzględnia takiej opcji. Zmarnowane pieniądze publiczne.
pasażer z got...
2 lata temu
Ja posługuję się gotówka to jakie są dla mnie propozycje? Nie dam siebie inwigilować.
Bosman
2 lata temu
Łaskawcy z Polregio przedłużyli na majówkę termin obowiązywania tzw. biletu turystycznego od piątkowego (28.4) wieczoru do czwartkowego (4.5) poranka... za wyjątkiem woj. pomorskiego! Gratulacje.
i tyle
2 lata temu
Pisowska kolej jak za komuny brud , spóżnienia i drożyzna
Ktos
2 lata temu
Te nowinki to kolej w PL potrafi wprowadzac. tylko te najprostsze sprawy ktore niewiel kosztuja sprawiaja problemy. Nie moige sie doczekac kiedy toalety beda czyste i pachnace, kiedy w pociagach z obejetych calkowita rezeracja miejsc sprzedawac sie bedzie tyle biletow ile jest miejsc, kiedy przedzialy beda czyste, kiedy opoznienie bedzie wyjatkiem a nie norma, kiedy we wszystkich pociagach jadacych na trasie dluzszej niz np 4 badz 5 godzin beda wagony restauracyjne. Ale to marzenia. Norma jest wciaz bylejakosc i brak szucunku dla klienta.