Sieć Dino Polska rozrosła się w 2022 r. o jeden market więcej niż w 2021 r., gdy otwarto 343 markety. Na koniec ubiegłego roku liczyła 2156 sklepów. Ich powierzchnia wyniosła 847,8 tys. mkw. To o blisko 20 proc. więcej niż przed rokiem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Coraz więcej sklepów Dino i coraz większe przychody
Rozwój sieci jest wyraźnie widoczny w jej wynikach finansowych. Jak podała spółka, w trzecim kwartale 2022 r. przychody Dino Polska były o 54 proc. wyższe rok do roku. Wyniosły 5,4 mld zł. Jeszcze lepiej sytuacja finansowa sieci wygląda, gdy spojrzymy na okres styczeń-wrzesień.
Po trzech kwartałach 2022 r. przychody Dino ze sprzedaży osiągnęły 14,1 mld zł. "Były o 48,5 proc. wyższe niż w okresie styczeń-wrzesień 2021 r. i przekroczyły przychody osiągnięte w całym 2021 r. (13,4 mld zł)" - poinformowała sieć.
Nowy lider rankingu największych polskich firm prywatnych
Spółka informuje, że w jej sklepach codziennie zakupy robi średnio ponad 1,6 mln osób dziennie. W drugim kwartale 2021 r. sieć przekroczyła próg miliona klientów na dobę.
W listopadzie ubiegłego roku sieć Dino została liderem Rankingu Największych Polskich Firm Prywatnych magazynu "Forbes". Założona przez Tomasza Biernackiego firma wyprzedziła w tegorocznej edycji InPost oraz Cyfrowy Polsat.